Aanraders voor Behuizing ''Workstation'' computer?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• SliceNL
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik vroeg me af of iemand mij een kast (behuizing) kon aanraden die goed zou zijn voor een ATX computer die 100% gemaakt is om praktisch te zijn (goede airflow, ruimte en compatibiliteit). Ik wil geen RGB dingetjes en het uiterlijk is totaal niet belangrijk.

Ik ga de PC gebruiken voor 3d modeling/rendering, en het zal een Threadripper build worden.

Ik heb nog nooit een pc zelf gebouwd dus leek mij slim om ook even wat Tweakers om advies te vragen voordat ik wat koop.

Bedankt

Alle reacties

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 01:53

Thomg

Aww yiss

Als je echt een hoge kwaliteit no-nonsense kast wilt zou imo niet verder kijken dan de define 7 (xl).

• SliceNL
Thomg schreef op zondag 8 maart 2020 @ 17:51:
Als je echt een hoge kwaliteit no-nonsense kast wilt zou imo niet verder kijken dan de define 7 (xl).
En je denkt niet dat het beter zou zijn om een kast te nemen die aan de voorkant ook gaas heeft met fans?

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 01:53

Thomg

Aww yiss

... Dat heeft de define 7?

https://www.techpowerup.c...-define-7-atx-case/3.html

Misschien dat je er nog wat Chromax fans in wilt stoppen als je helemaal je budget wilt opblazen...
Maar als je er een threadripper build van maakt...

[ Voor 81% gewijzigd door Thomg op 08-03-2020 18:02 ]

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09:01
Denk dat TS met gaas een mesh voorkant bedoelt zoals de pricewatch: Fractal Design Meshify S2 heeft.

• SliceNL
Uszka schreef op zondag 8 maart 2020 @ 18:30:
Denk dat TS met gaas een mesh voorkant bedoelt zoals de pricewatch: Fractal Design Meshify S2 heeft.
Inderdaad. Ik kan het fout hebben maar dat deurtje lijkt mij eerder gemaakt om geluid te dempen ofzo.

Verwijderd

Een aantal Threadripper moederborden zijn EAtx, het is daarom eerst nodig om te weten welk moederbord je gaat gebruiken.

• SliceNL
Verwijderd schreef op zondag 8 maart 2020 @ 18:39:
Een aantal Threadripper moederborden zijn EAtx, het is daarom eerst nodig om te weten welk moederbord je gaat gebruiken.
Een ATX moederbord
Pagina: 1