Toon posts:

Max Payne: bugs/grappige dingen

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat leuke dingen meegemaakt met max payne. Als je dat ook heb: post het hier ff!

- ik zat in part 2 chapter 7 en daar kon ik niet door de deur vlak voor het eind!! Toen moest ik het hele level overnieuw doen en toen kon het opeens wel!

- Ik zag ergens een paar gozers, die van plan waren wat te zeggen (was daarvoor dood gegaan bij die mannetjes dus wist ik dat ze wat gingen zeggen) Nou gooide ik dus een granaat zodat die ventjes dood gingen. Toen liep ik naar de lijken toe en toen begon op eens het gesprek! Doden kunnen toch niet spreken, of wel? :)

- Telkens als ik een level verder ben en het laatschermpje voor het volgende level begint, komt opeens me klok die rechts onder in beeld zit ff tussen het laadscherm door! Wil max payne me er aan herinneren hoe laat het is ofzo? Zodat ik noch aan me slaap toe kom? Hebben meer mensen dat die klok er opeens tussendoor komt of ben ik de enige? >:)

Als je ook iets vaags/grappigs meegemaakt hebt, post het hier dan ff...

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-02 15:26

Damian

Insane Obtrusion

hmm, Max Payne Topic nummer 300023224, zal wel weer dicht gaan, er is al een easteregg topics....

[topic=191645]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 04 augustus 2001 12:15 schreef KDZ het volgende:
[topic=191645]
Yep, daar mag alles in :)

Dit topic is gesloten.