Geluidswerende koptelefoon voor 50€

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Voor op het werk ben ik op zoek naar een over ear koptelefoon die zoveel mogelijk geluid van buitenaf tegenhoudt.
Het is bedoeld voor werk in een callcenter, er is dus continu veel omgevingsgeluid.
De koptelefoon moet spraak en muziek fatsoenlijk kunnen laten horen.
De baas betaalt, dus we zitten met een budget voor maximaal 50€.
Ik heb de afgelopen weken al druk gezocht op diverse websites en winkels. Maar tot op heden niks gevonden waarbij ik ook reviews vindt die beamen dat er redelijk wat geluid van buitenaf tegengehouden wordt (voor 50€ kun je geen perfecte vinden lijkt me).
Heeft er iemand suggesties voor een koptelefoon die ik op het werk kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:11
Voor dat budget: Nee

Heb een aantal collega's op de zaak met "Noise cancelling" headphones van rond dat bedrag, tot +/- €80 aan toe, en het werkt gewoon niet.

Dit: pricewatch: Bose Noise Cancelling Headphones 700 (Zwart)

Werkt wel behoorlijk goed (ook op gehad op kantoor van een collega) maar heeft qua prijs niets te maken met jullie budget.

Alhoewel voor mij ook werkt simpelweg de muziek zo hard zetten dat je niets anders meer hoort, maar ik snap dat dat niet voor iedereen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

@Glacier

Ik heb een Audio-Technica ATH-M50X, deze heeft geen NC, maar sluit wel behoorlijk af.

Alleen is de prijs € 129. Dus er zijn wel koptelefoons die afsluiten zonder NC.

Ik zie op CoolBlue nog goedkopere Audio-Technica's, maar de goedkoopste is toch nog € 79,- Alleen schijnt deze niet prettig te zitten. Zelf heb ik met die geen ervaring.

https://www.coolblue.nl/p...io-technica-ath-m30x.html

Nog verder gekeken:

https://www.coolblue.nl/p...io-technica-ath-m20x.html

€ 58,-- !

Pricewatch: pricewatch: Audio-Technica ATH-M20x (Zwart)

[ Voor 67% gewijzigd door NaN op 08-03-2020 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-06 15:42

FeaR

In GoT we trust

Ik zou vooral kijken naar een gesloten hoofdtelefoon met grote cups zodat ze helemaal om je oren vallen en je passieve NC hebt. Je zou ook naar in-ears kunnen kijken, door de manier van dragen dempen die ook aanzienlijk. Persoonlijk zit ik ook liever een (groot deel van de) dag met in-ears in dan een geheel/grotendeels afsluitende hoofdtelefoon op mijn oren.

Stap eens een MediaMarkt of iets in en zet wat hoofdtelefoons op. Perfecte plek om direct te horen of er genoeg geluid wordt gedempt aangezien dempen de primaire eis lijkt te zijn. Maar ook om te voelen of het iets is wat het probleem oplost. Zoals gezegd vindt niet iedereen een gesloten hoofdtelefoon fijn.

Verder valt dit onder aankoopadvies dus ik verhuis het topic richting Consumentenelektronica Aankoopadvies, AUD > CEA.
KnoxNL schreef op zondag 8 maart 2020 @ 12:02:
Heb een aantal collega's op de zaak met "Noise cancelling" headphones van rond dat bedrag, tot +/- €80 aan toe, en het werkt gewoon niet.
Via China kan je toch wel redelijke ANC vinden? Ik geloof dat bijvoorbeeld OneOdio A9 er vorig jaar best goed van af kwam in reviews. MPOW kom ik nu een paar keer tegen op Google.

Nadeel is wel dat je met rond de €80,- al 50% boven het budget van TS zit. En ik weet niet tof via ome Ali bestellen iets is waar een werkgever op zit te wachten.

Maar misschien is ANC een stap te ver en werkt passieve NC ook voldoende.

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 08-03-2020 13:00 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:11
FeaR schreef op zondag 8 maart 2020 @ 12:58:
Ik zou vooral kijken naar een gesloten hoofdtelefoon met grote cups zodat ze helemaal om je oren vallen en je passieve NC hebt. Je zou ook naar in-ears kunnen kijken, door de manier van dragen dempen die ook aanzienlijk. Persoonlijk zit ik ook liever een (groot deel van de) dag met in-ears in dan een geheel/grotendeels afsluitende hoofdtelefoon op mijn oren.

Stap eens een MediaMarkt of iets in en zet wat hoofdtelefoons op. Perfecte plek om direct te horen of er genoeg geluid wordt gedempt aangezien dempen de primaire eis lijkt te zijn. Maar ook om te voelen of het iets is wat het probleem oplost. Zoals gezegd vindt niet iedereen een gesloten hoofdtelefoon fijn.

Verder valt dit onder aankoopadvies dus ik verhuis het topic richting Consumentenelektronica Aankoopadvies, AUD > CEA.

[...]

Via China kan je toch wel redelijke ANC vinden? Ik geloof dat bijvoorbeeld OneOdio A9 er vorig jaar best goed van af kwam in reviews. MPOW kom ik nu een paar keer tegen op Google.

Nadeel is wel dat je met rond de €80,- al 50% boven het budget van TS zit. En ik weet niet tof via ome Ali bestellen iets is waar een werkgever op zit te wachten.

Maar misschien is ANC een stap te ver en werkt passieve NC ook voldoende.
Ik ben het wel eens met het eerste deel van je post over de in ears, geldt voor mij ook.

Ongetwijfeld kun je op het web vast iets vinden wat wel werkt met ANC, ik heb ze ook uiteraard niet allemaal op gehad, maar tot nu toe is het echt bagger. En dan nog het budget idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-06 15:42

FeaR

In GoT we trust

KnoxNL schreef op zondag 8 maart 2020 @ 13:07:
[...]
Ongetwijfeld kun je op het web vast iets vinden wat wel werkt met ANC, ik heb ze ook uiteraard niet allemaal op gehad, maar tot nu toe is het echt bagger. En dan nog het budget idd :)
Het is en blijft persoonlijk natuurlijk. Wat de een mooi of fijn vindt kan voor de ander een absolute afknapper zijn. Toevallig dat ik de OneOdio gehoord heb en was er niet negatief over. Behalve dus de druk op de oren...

Qua goedkope audio mag ik graag https://www.scarbir.com/ lezen voor in-ear en https://appmeister.nl/blog voor andere audio. Zelfde auteur voor beide sites.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1