Toon posts:

de nieuwe stanton TR 8 - 100 [echt heel goed!]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.stantonmagnetics.com/stingray/tt_str8100.asp

Als je de specs daar ziet [torque 2.2Kg bv], dan moet technics zich denk ik wel zorgen gaan maken...

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ach, specs zeggen mij niet zoveel, maar het lijkt me wel een goede tafel

Verwijderd

Topicstarter
OK, hij kan dus op 3 snelheden draaien [33, 45,78], hij heeft hele hoge torque [belangrijk!!!]

Key Adjust (Change the speed without changing the key)*
Digital output [S P/DIF] (Plug straight into MAC/PC or CD-R)*

in hoogte verstelbare toonarm [skipproof]

zegt genoeg..

owja, als je maf wil doen kan je ook reversed je platen draaien :)

Verwijderd

dit soort "toeters en bellen"-draaitafels zijn er al zo lang en zo veel...'t blijft onzinnig...

belachelijk korte arm btw....

Verwijderd

Eeuh wat kost ie dan ? :?

Verwijderd

ben qua elementen nooit zo gek geweest op stantor had liever ortofon.

Verwijderd

Wat moet je met zo'n analoge cd-speler?

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 04 augustus 2001 20:11 schreef Masta-T het volgende:
Wat moet je met zo'n analoge cd-speler?
het is dus duidelijk dat jij geen DJ bent...

Verwijderd

Op zaterdag 04 augustus 2001 20:35 schreef Leipo het volgende:

[..]

het is dus duidelijk dat jij geen DJ bent...
ik denk dat dit als grapje bedoelt was.....

Verwijderd

Als ik heel eerlijk moet zijn heb ik liever een normale phono-out op mijn platenspeler. Dat sheelt inputs op mijn mixer, en als je echt kwaliteit wilt kun je er een goede voorversterker aan hangen. Heb jij trouwens al dj-mixers met digitale ingangen gezien? En denk jij dat je het verschil tussen die ene analoge interlink of dat digitale draadje hoort, op een PA set?

Specs over torque zeggen ongeveer net zoveel als specs over Watts. Zolang je niet weet hoe ze gemeten zijn, kun je er niets mee. Ik denk dat ik mijn horloge nog wel 2.2KG/cm^2 kan laten meten, als het moet :P.

Maar dat neemt niet weg dat ik ze best een keer wil proberen. Zolang ik er nie op gespeeld heb kan ik niet zeggen of ze goed of slecht zijn, zo simpel is het gewoon. Maar als ze allerlei funky specs en gadgets vermelden, word ik al vrij snel wat achterdochtig...

Voor mij moet audio-apparatuur zo simpel mogelijk zijn: Een platenspeler draait platen, meer niet. Versterking etc mogen andere apparaten doen...

• hetisik
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

hetisik

geen flauw idee wat ik in zal

ik sta 100%achetr jaapvr, het is net als technics, technics wordt ook vet veel gebruikt, terwijl het het beste van het slechtste is.
ejn is trouwens stanton niet een grammafoon nallden maker als ik mij niet vergis?

8 )

Verwijderd

Nee, stanton maakt ook vrij veel DJ-naalden.

De 500 staat zelfs bekend als de goedkope onverwoestbare alleskunner. En ik geloof dat ze ook de term banana-naald bedacht hebben, geen id of ze de eerste waren die die dingen ontwierpen though.
Pagina: 1