Hallo, ik heb een asus zenbook ux331fn. Ik heb onlangs mijn laptop binnengebracht voor garantie, omdat een USB-poort kapot was. Ze hebben een nieuw moederbord geïnstalleerd. De m.2 ssd is geveegd. De usb-poort werkt nu goed, maar de led verlichting van mijn toetsenbord werkt helemaal niet. Ik heb wat onderzoek gedaan en geprobeerd de ATK-pakketten opnieuw te installeren. Werkte niet, ik probeerde het terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, werkte ook niet.
Ik herinnerde het me dat voor de garantie ik dit nog eens had meegemaakt. Dit toen ik update naar windows 10 1909. Dan zag ik na enkele dagen een update staan voor asus tek drivers en installeerde die, probleem herstelt. Maar hier is het toch wel toevallig net na binnenbrengen voor garantie.
Andere hotkeys werken wel, ook wordt er een pop-up getoond bij gebruik. Dit wijst erop dat de atk-drivers waarschijnlijk goed zijn geïnstalleerd.
Iemand die me hierbij kan helpen?
Ik herinnerde het me dat voor de garantie ik dit nog eens had meegemaakt. Dit toen ik update naar windows 10 1909. Dan zag ik na enkele dagen een update staan voor asus tek drivers en installeerde die, probleem herstelt. Maar hier is het toch wel toevallig net na binnenbrengen voor garantie.
Andere hotkeys werken wel, ook wordt er een pop-up getoond bij gebruik. Dit wijst erop dat de atk-drivers waarschijnlijk goed zijn geïnstalleerd.
Iemand die me hierbij kan helpen?