Vraag

• _Garfield
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 28-12-2020
Hoi allemaal, met carnaval is mijn telefoon gestolen en na een paar weken m'n oude s5 neo gebruikt te hebben wil ik toch wel een wat modernere smartphone.

Ik zoek een?
Een goede smartphone waar ik een tijdje (minstens 2 jaar) mee vooruit kan. Ik had hiervoor een p20 lite en die vond ik best fijn. Ik vind het prettig als de smartphone niet al te groot is (Maximaal 6,5 inch maar het liefst kleiner).

Wat is je budget?
Maximaal 350 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik vind het prettig als de camera goed is en de telefoon gewoon lekker snel is. Ik wil soms ook spelletjes als Sims spelen en filmpjes op youtube/netflix kijken. Een goede batterij is ook wel prettig :)

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had de xiaomi mi 9 lite besteld, maar weer terug gestuurd. Ik vond deze niet lekker in de hand liggen en het voelde een beetje goedkoop (waarschijnlijk door de ronde randen achterop). De camera hier achterop vond ik wel goed. Verder heb ik in de mediamarkt de huawei nova 5t vast gehouden en de samsung a51. Deze twee vond ik wel mooi, maar zo groot. Ik denk dat ik maar moet wennen aan het grotere scherm omdat de meeste telefoons zo groot zijn.

Welke vragen heb je hier nog over?
Is het raadzaam om er nu een te kopen of over een paar weken? Misschien dat er een uitkomt wat interessant is oid.

Dankjewel alvast :)

Alle reacties

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:37

Cyphax

Moderator LNX
Heb je de BBG van maart gezien toevallig? Zo niet, dan zou ik daar beginnen, bij het overzicht van 250-350 euro. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 09-09 09:51
Xiaomi Mi 9T?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er komen altijd smartphones uit over een paar weken. Of je nu wel of niet moet kopen hangt voornamelijk van jezelf af: op een gegeven moment heb je een keer een nieuwe smartphone nodig en je kan wel blijven wachten ;)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:17
Nokia 7.2 is misschien een optie.
pricewatch: Nokia 7.2 (6GB ram, 128GB opslag) Zwart

• Spangen
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07-12-2021
Ben erg te spreken over m'n honor x9, prima bouwkwaliteit, uitstekende camera s en alles wat je nodig kan hebben. En nog wel complete versie van google.

Voor momenteel 200,- goeie deal lijkt me. En je bent al bekend met de Huawei schil.

Forse upgrade tov p20.

• _Garfield
Cyphax schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 10:36:
Heb je de BBG van maart gezien toevallig? Zo niet, dan zou ik daar beginnen, bij het overzicht van 250-350 euro. :)
Yes had ik gezien! Die zijn ook interessant :)

• _Garfield
RoD schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 10:56:
Er komen altijd smartphones uit over een paar weken. Of je nu wel of niet moet kopen hangt voornamelijk van jezelf af: op een gegeven moment heb je een keer een nieuwe smartphone nodig en je kan wel blijven wachten ;)
Daar heb je zeker een punt ja. Het gaat niet lang duren of m'n s5 neo vliegt. Wat is die sloom zeg :9
Pagina: 1