XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Ik weet dat je niet op basis van een ervaring mag oordelen over een merk, maar ik heb ook een Lexmark liggen hier en dat ding rammelt echt aan alle kanten. Slechte drivers papier doorvoer is waardeloos en print kwaliteit is ook niet al te best.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Ik heb zelf een lexmark 5700 gehad (vrijwel hetzelfde alleen een ouder model) maar die printer had goede kwaliteit kleur (1200*1200), zwart-wit op laserkwaliteit en was redelijk snel. De enige reden dat ik hem nu niet meer gebruik zijn de cartridges... die kosten me samen (kl+zw) 200 gulden. Ik weet niet of ze ergens goedkoop te krijgen zijn. Verder vond ik het een fijne printer.Op zaterdag 04 augustus 2001 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet dat je niet op basis van een ervaring mag oordelen over een merk, maar ik heb ook een Lexmark liggen hier en dat ding rammelt echt aan alle kanten. Slechte drivers papier doorvoer is waardeloos en print kwaliteit is ook niet al te best.
Verwijderd
Printer is goekoop en vrij goed (heb zelf een z11 en bevalt me goed) enig, groot, nadeel is dat de inktjet patronen (is het inktjet?) 115 gulden zijn, en dat is heel prijzig
dan koop ik gewoon een hp959
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Lexmark koopt zichzelf in de markt door hoge premies voor de verkopers en lage prijzen van de printers.
De Cartridges zijn echter niet te betalen..
De Cartridges zijn echter niet te betalen..
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
Dan wordt je behoorlijk afgezet! De patronen van de Z11 zitten ongeveer op 89,-Op zaterdag 04 augustus 2001 17:41 schreef Childsplay het volgende:
Printer is goekoop en vrij goed (heb zelf een z11 en bevalt me goed) enig, groot, nadeel is dat de inktjet patronen (is het inktjet?) 115 gulden zijn, en dat is heel prijzig
En dan heb ik het ook over de cartridges met de grootste inhoud.
Verwijderd
EN dan istie zwart, want ik had een grote kleuren en die was 115Op zondag 05 augustus 2001 11:39 schreef KTEINO het volgende:
[..]
Dan wordt je behoorlijk afgezet! De patronen van de Z11 zitten ongeveer op 89,-
En dan heb ik het ook over de cartridges met de grootste inhoud.
Lexmark is op zich niet verkeerd. Goede kwaliteit printers, zuinigheid is ook aan de redelijke kant. Enige probleem is dat de cartridges behoorlijk prijzig zijn en moeilijk verkrijgbaar (t.o.v. canon, epson of hp).
Ook "kloontjes" van de inkt zijn bijna nergens te vinden (denk aan Pelikan of DeskInk). Ik zou persoonlijk gaan voor een Canon S400 of een Epson...
Ook "kloontjes" van de inkt zijn bijna nergens te vinden (denk aan Pelikan of DeskInk). Ik zou persoonlijk gaan voor een Canon S400 of een Epson...
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Ik verkoop bij een Expert zaak Lexmarks en HP's, Lexmarks geven toch gem. meer problemen en ik heb zelf een keer een lexmark goedkoop kunnen kopen, alleen kwam ik daar snel op terug 
Dat ding doet 10 minuten over een mooie foto uitprinten terwijl een hp930 hetzelfde in 1 a 2 minuten uitspuugt, ook kloppen de kleuren niet bij de Lexmark met het origineel, bij de HP's komen de originele kleuren vaak wel overeen met het origineel.
Inktcartridges van lexmark zijn gem. 99.95 en van HP 89.95, alleen kan je bij Lexmark beter ipv een kleur en een zwart cartridge voor 200 piek beter een nieuwe printer meenemen die ook al 2 cartridges heeft voor hetzelfde geld
Maarja iedereen heeft een eigen mening, voor mij geen Lexmark meer....
Dat ding doet 10 minuten over een mooie foto uitprinten terwijl een hp930 hetzelfde in 1 a 2 minuten uitspuugt, ook kloppen de kleuren niet bij de Lexmark met het origineel, bij de HP's komen de originele kleuren vaak wel overeen met het origineel.
Inktcartridges van lexmark zijn gem. 99.95 en van HP 89.95, alleen kan je bij Lexmark beter ipv een kleur en een zwart cartridge voor 200 piek beter een nieuwe printer meenemen die ook al 2 cartridges heeft voor hetzelfde geld
Maarja iedereen heeft een eigen mening, voor mij geen Lexmark meer....
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Pagina: 1