• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Iemand enig idee waarom de levertijd van de Moto G8 Power opeens drie weken later is?
Begin van de week stond de levertijd nog op 2 a 4 werkdagen, nu staat het op drie weken.

Misschien door het coronavirus en problemen met levering vanuit China?

[ Voor 13% gewijzigd door hjs op 06-03-2020 23:15 ]

• Levi.
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 31-12-2024
Ik ben ook aan het wachten.
Heb Coolblue en Motorola gecontacteerd.
Coolblue kon niet zeggen wanneer ze ze geleverd kregen en van Motorola geen antwoord helaas.

Denk dat we nog even moeten wachten :(

• Levi.
Heb bericht ontvangen van Motorola.
Ze verwachten dat hij begin april weer leverbaar is.
Er is vertraging vanwege het corona-virus.

• hjs
  • Niet online
Bij belsimpel staat nu weer 2 tot 4 werkdagen ?!?

• Levi.
Klopt, maar in de tekst daaronder staat:
"Pre-order nu de nieuwe Motorola Moto G8 Power bij Belsimpel en ontvang het toestel de eerste week van april als één van de eersten in huis!"

• Levi.
Bij belsimpel is ie nu op voorraad.

• bennauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-01-2024
Ik zie nog niets.! :/

• hjs
  • Niet online
hopelijk snel op voorraad bij de mediamarkt of bcc ofzo, wil hem eerst even voelen en vergelijken met m'n G5s.

• Levi.
https://www.belsimpel.nl/motorola-moto-g8-power/zwart

Ik heb hem besteld en hij is ook verzonden. Kreeg namelijk track & trace code. Moet morgen binnenkomen tussen 11:00 en 13:30. Ik laat weten als ik m binnen heb (of niet).

• Levi.
Heb hem net binnengekregen!
Is dus echt op voorraad bij belsimpel.
Op hun site staat dat hij ook op voorraad is bij verschillende fysieke winkels.
Misschien dat dat ergens in de buurt is bij jullie?

• hjs
  • Niet online
Kwam net langs de MM toen ik rondje wandelde en maar even de G8+ bekeken, is tenslotte bijna hetzelfde formaat als de G8Power. Beetje lastig voelen en inschatten met die beveiliging eraan, maar als je de schermen op elkaar legt is het maar een fractie groter als de G5+

Wat natuurlijk te verwachten viel. Scherm wel een stuk groter.

Wat is je eerste indruk @Levi. ?

[ Voor 4% gewijzigd door hjs op 14-03-2020 17:01 ]

• Levi.
Toevallig hebben mijn ook ouders de G5+.
Ikzelf stap over van de Samsung Galaxy s9.
Heb die ongeveer 2 jaar, maar blijft de laatste tijd vaak vast hangen en accuduur is echt barslecht. Iets wat m.i. niet kan als je er een dikke 800 euro voor betaald hebt.
Zodoende dat ik ook eens ben gaan kijken naar andere (goedkopere) merken en kwam ik uit op de G8 power. Moet zeggen dat de eerste indruk erg goed is!
Heb deze ook vergeleken met de G5+ van mijn ouders en het scherm is niet alleen groter, maar ook een flinke verbetering qua resolutie en helderheid. De G5+ lijkt veel "doffer".
Zodoende hebben mijn ouders ook meteen een G8 power besteld, die morgen binnen komt.

Ik kan zelf alleen vergelijken met Samsung, maar vooral de batterij is een verademing. Rond 12 kreeg ik m binnen met een percentage van 70%. Nu, na toch wel een tijd intensief ermee bezig te zijn geweest (updaten, downloaden, instellingen veranderen etc.) zit ie op 40%.

Verder is de camera natuurlijk niet fantastisch. Maar die gebruik ik niet zoveel en als ik hem nodig heb is die meer dan prima.

Wat ik ook zeer fijn vind is dat er vrijwel geen bloatware of andere voorgeïnstalleerde apps op staan.

Je krijgt standaard een plastic, doorzichtig hoesje meegeleverd. Dat is fijn omdat er nog vrijwel geen te koop zijn.

Al met al, tot nu toe zeer tevreden!

• bennauw
Ik zag dat de zwarte op voorraad zijn. Ik had een blauwe besteld die was dus niet op voorraad. Ik heb nu de zwarte besteld en wordt morgen bezorgd. Alleen jammer dat ik nu de Pre-order aanbieding (Fresh n Rebel Rockbox Bold X t.w.v. €79,99) mis.

• bennauw
Ik heb hem binnen.

• hjs
  • Niet online
En hoe is de indruk na een weekje?
Pagina: 1