Toon posts:

Whatsappberichten plots allemaal weg

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Plots zijn allle berichten in mlijn Whatsapp verdwenen. En dit zonder mijn tussenkomst. Ik heb geen back up. Is het mogelijk dat iemand anders (zonder mij I phone in handen te hebben gehad) deze vanop afstand heeft gedeletet? Zijn deze berichten ergens terug te halen? Er staan immers ook foto's op die ik graag terug wil.

Relevante software en hardware die ik gebruik
I phone 6

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoon al uit en aan gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jawel maar geen reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:43

g0tanks

Moderator CSA
Wat bedoel je precies met 'weg'? Is er geen enkele conversatie meer te zien als je WhatsApp opent?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alle conversaties zijn idd weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Misschien even verwijderen en opnieuw installeren? Maar het blijft zuur dat je geen backup gemaakt hebt, toch meteen een leermomentje.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor alles een back up, behalve voor Whatsapp (lesje geleerd). Maar toch blijft het voor me een raadsel hoe de hele communicatie kan weg zijn zonder een persoonlijke handeling. Ik whatsapp ook geregeld via notebook (i phone in nabijheid). Kan een derde in mijn nabije omgeving via zijn/haar pc/smartphone met mijn gsm-nummer mijn whatsapp ook openen? (was de mening van iemand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:43

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 23:20:
Ik whatsapp ook geregeld via notebook (i phone in nabijheid). Kan een derde in mijn nabije omgeving via zijn/haar pc/smartphone met mijn gsm-nummer mijn whatsapp ook openen? (was de mening van iemand)
Nee, WhatsApp is wel iets beter beveiligd dan dat.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:44
Ik heb voor alles een back up, behalve voor Whatsapp (lesje geleerd). Maar toch blijft het voor me een raadsel hoe de hele communicatie kan weg zijn zonder een persoonlijke handeling. Ik whatsapp ook geregeld via notebook (i phone in nabijheid). Kan een derde in mijn nabije omgeving via zijn/haar pc/smartphone met mijn gsm-nummer mijn whatsapp ook openen? (was de mening van iemand)
Alleen als deze is ingelogd met Whatsapp Web. Maar dan moet je wel eerst je telefoon in handen hebben gehad.

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:15
Staan ze niet nog onder archived chats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gekeken maar niets teruggevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nee maar als iemand een keylogger en wat ander "irritant" speelgoed op jouw notebook heeft staan, had mogelijk via jouw Whatsapp Web iemand dus op "selecteer alles, gooi maar weg" kunnen klikken.

Had je Whatsapp niet ingesteld staan om bijvoorbeeld alle foto's meteen te downloaden? Want, hou me ten goede, dan staan alle foto's gewoon op je telefoon en niet in Whatsapp. En/of staat je hele foto-gallery niet in een backup want dan heb je toch ook al 99% van alle foto's terug? Of heb je ooit Whatsapp zo ingesteld dat er niets mag worden gedownload naar je telefoon?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt. Ik moet het eens vragen aan betrokkene want ook voor mij is het niet zo duidelijk. Heb het probleem ook voorgelegd aan Whatsapp-team en hun antwoord was duidelijk dat de verloren info niet kan worden teruggevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miguelin
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-07 11:36
als je recent een iOS backup hebt gemaakt dan zijn ze daar wel aanwezig toch?
Pagina: 1