Hey, sinds kort kan ik via het werk een iPac testen, maar ik zoek hiervoor wat soft. kan mij iemand zeggen waar ik die zou kunnen vinden. Greetz The Devil Himself
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Op zaterdag 04 augustus 2001 11:18 schreef Traag het volgende:
Alles moet je IMO kopen, wil je niet kopen benje hier aan het verkeerde adres
'Alles moet je kopen' is een beetje de microsoft mentaliteit.
Wel eens gehoord van freeware en shareware (wat heel normaal is op dergelijke apparaten; heb zelf een palm, met heel wat extra software, niks van die software is gekocht, niks van die software is illegaal)
[edit]
El-DIabl0; kijk eens op http://uunetnl.pda.tucows.com/windowsce.html
Sorry, ben net wakkerOp zaterdag 04 augustus 2001 11:47 schreef Operations het volgende:
'Alles moet je kopen' is een beetje de microsoft mentaliteit.
Wel eens gehoord van freeware en shareware (wat heel normaal is op dergelijke apparaten; heb zelf een palm, met heel wat extra software, niks van die software is gekocht, niks van die software is illegaal)
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
www.pdastreet.com ennuh... www.wincecity.com
kunnen deze twee adressen in de faq, want elke keer die adressen posten wordt ik ook zo moe van...
kunnen deze twee adressen in de faq, want elke keer die adressen posten wordt ik ook zo moe van...
Het is je vergeven!Op zaterdag 04 augustus 2001 11:52 schreef Traag het volgende:
[..]
Sorry, ben net wakker
Pagina: 1