Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semuha
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-07 15:00
Goedenavond Mede Tweakers,

Ik werk binnen een bedrijf met een werkweek van 40 uur. De eigenaar wilt ook geen parttimers en heeft ze ook nooit gehad.

Ik heb laats gevraagd of ik 32 uur per week kan werken omdat ik een thuis studie ga volgen via LOI. Hij zou erover nadenken en kwam erop terug met als antwoord JA maar vanaf September omdat hij niet genoeg personeel heeft. Nou is mijn vraag moet ik dit per mail nog samenvatten en een nieuwe contract aanvragen? want ik wil niet brutaal overkomen.

En los daarvan vind ik het raar dat de eigenaar nu een uitzondering maakt. Ben bang dat er meerdere mensen erover gaan klagen dat ik wel en zij niet parttime kunnen werken.

Graag hoor ik jullie meningen/adviezen

Met vriendelijk Groet,
...

[ Voor 13% gewijzigd door Semuha op 06-03-2020 19:31 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:01

Onbekend

...

Het is wel verstandig om het e.e.a. op papier te zetten en door beiden te ondertekenen. Het hoeft niet een compleet volledig nieuw contract te zijn, maar het is gewoon een aanvullende (tijdelijke) afspraak.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Heb je kinderen?

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semuha
Ik ben nog inwonend bij me ouders geen kinderen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Inderdaad gewoon even via mail laten bevestigen en vragen om een nieuw contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semuha
Ook als dit contract pas in september moet ingaan? alvast bedankt
Ernemmer schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 19:32:
Inderdaad gewoon even via mail laten bevestigen en vragen om een nieuw contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Semuha schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 19:33:
Ook als dit contract pas in september moet ingaan? alvast bedankt
[...]
In de mail gewoon een bevestiging dat er voor september een nieuw contract komt inclusief je jaarlijkse verhoging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 21:32
Semuha schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 19:27:

Nou is mijn vraag moet ik dit per mail nog samenvatten en een nieuwe contract aanvragen? want ik wil niet brutaal overkomen.
Dat is niet brutaal, dat is verstandig.
En los daarvan vind ik het raar dat de eigenaar nu een uitzondering maakt. Ben bang dat er meerdere mensen erover gaan klagen dat ik wel en zij niet parttime kunnen werken.
Dat is niet jouw probleem, toch? :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

Er zijn meerdere opties volgens mij.
Je kan ook studie dagen krijgen bv. Dan heb je nog contract van 40 uur. Waarvan je wekelijks 8 uur studie doet.

Als je contract van 32 uur maakt. Probeer dan ook op te nemen dat je na je studie weer 40 doet (als je wilt)

Als je straks een contract van 32 hebt. En de baas vind dat wel mooi. En je wilt naar 40 uur terug.
Kan het zijn dat de baas zegt blijf maar lekker 32 werken

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 23:11

Barrycade

Through the...

Ik zou niet om een nieuw contract gaan vragen.

Dit is gewoon studieverlof met een vaste begin en eindtijd neem ik aan. Dus dit kan gewoon in een brief naast je huidige contract vastgelegd worden.

Anders krijg je een contract voor minder uren. En minder mag altijd meer is niet zo vanzelfsprekend.
Pagina: 1