Waarom corona niet in Turkije?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.093 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leander vab ame
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 08-06-2021
Hallo tweakers,

Ik zit al paar dagen fanatiek cijfers en de ontwikkelingen te volgen over het corona virus. Het valt mij op dat er in Turkije en landen in zuid-afrika geen corona patiënten zijn. Ik vind dit toch wel vaag/interessant aangezien er bijna nu in ieder land corona is bevestigd?

Ik las wel gister een artikel dat turkije hun toegangsregels om coronavirus verscherpen, maar dat doen alle landen toch ga ik ervan uit?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leander vab ame
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 08-06-2021
Update: net even gekeken nu ook in Zuid-Afrika (land zuid-Afrika)*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:13

KrazyJay

Het klinkt lullig voor zij die in Turkije geloven, maar, wellicht omdat de detectiemethoden in Turkije niet zo goed gewerkt hebben als in de omliggende landen waar wel besmettingen zijn gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djordjo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Er zijn wel meer landen waar geen Corona-geregistreerde patiënten zijn: https://localfocus2.appspot.com/5e610a49eec24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Misschien de lokale hygiene? Ik kan mij voorstellen dat Corona in landen zoals bijvoorbeeld India geen overlevingskans heeft met die Ganges daarzo. Of de media mag er simpelweg niet over berichten.

[ Voor 6% gewijzigd door Trommelrem op 06-03-2020 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Leander vab ame schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 18:17:
Het valt mij op dat er in Turkije en landen in zuid-afrika geen corona patiënten zijn.
*geen geregistreerde / gerapporteerde gevallen. :)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:52

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Daar zijn ongetwijfeld duizend en één redenen voor bij elkaar te speculeren, maar de discussiewaarde daarvan ontgaat me een beetje.

Verder hebben we al een topic rond corona: [ZT] Nieuwe variant van coronavirus, veroorzaakt Covid-19

Zodra je wat meer actief bent hier op Tweakers kan je daar ook mee praten.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.