Account gpugrid.net terughalen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 18:13
Ik heb een project in mijn boinc, http://www.gpugrid.net/
Ik heb alleen een gebruikersnaam bij dat account, en een ID. en redelijk wat punte, Maar op ID vind ik niks (No such computer)
ik heb het 27 Mar 2019 aangemeld

ik kan alleen niet mijn wachtwoord veranderen, en er bestaat geen mailaccount voor dit project, de authenticator login lukt ook niet, hij bestaat niet, ik heb dus wel het account bestand www.gpugrid.net.xml gevonden waar het authenticator nummer in staat.
hoe moet ik dit terug halen?
Hij draait nu wel, en heeft projecten nu draaien, en dus best veel punten.

Op hun site zie je dit hier onder als je een account wil maken, ik dacht dan probeer ik dat, of lukt dat niet omdat mijn naam dus al wel bestaat met mijn gebruikersnaam, en dan een account maak, lukt dat of verlies ik alle punten?
Please create account using the BOINC manager. Sorry for the incovenience. This is a new security measure since Jan 2017.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:26

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Je zal nooit je punten verliezen, tenzij je jezelf afmeld van het project.

In het .xml-bestand staat waarschijnlijk je beperkte account key. Daar kan je niet zoveel mee, omdat dat in principe door elke gebruiker van de PC te vinden is. Een beperkte key bestaat uit een 5-cijferig 'User ID' gevolgd door een underscore en een code. Elke keer als je wachtwoord wijzigt, dan verandert die code. Een beperkte sleutel is dan ook niet geschikt om je inloggegevens te achterhalen, maar biedt slechts de mogelijkheid computers toe te voegen aan dit project, je account aanpassen of hierop inloggen is hiermee dus niet mogelijk.

Kijk dus eens of je de combinatie van e-mailadres en wachtwoord kan achterhalen.
Op onze admin-account zijn de meeste e-mailadressen eventueel wel in te zien. Ik zie daar echter geen gebruiker met de nick Mel33 o.i.d. Onder welke gebruikersnaam sta je bekend bij GPUgrid?

Mocht het toch niet lukken, dan kan je nog een e-mail richten aan de admin ( ps3grid@gmail.com ).

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Danje voor je antwoord, oke dat is dan idd een beperkte key, want het bestaat uit mijn ID, ik kan de id niet zien in de lijst met computers op de gpugrid site als ik in boinc op "mijn account' klik, teminste ik zie wel de id en de punten maar op de site is er geen user(computer) met die id.

Het rare is dat als ik kijk in de eigenschappen in dit project in boinc, dat daar een ander id staat
dus er zijn 2 ID's, een op 27 Mar 2019 (die heeft de punten) aangemeld, en 1 op 27 Mar 2018
ja een Mel33 moet het zijn

Wat mij ook opvalt is dat het tablad even de Science United(SU) heeft als kop, maar de url is van gpugrid
ik heb daar bij SU ook een account en die werkt wel en daar staat wel mijn computer en daar wéér een ander id,(een 3de dus) en die kan ik wel vinden bij gpugrid met de datum 29 Sep 2009 maar geen punten

maar er is geen ene mail adres bekend van mij bij gpugrid
Ik heb dus 3 ID's, het werkende project in boinc heeft dus 1 id in 'mijn account' en 1 ander id in 'eigenschappen' en bij SU 1
vreemd hoor, lijkt wel een bug ofzo.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Via https://www.boincstats.com/stats/search/?search=Mel33 noch de admingegevens van DPC is geen GPUgrid-account te achterhalen.
Misschien toch een andere nick gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Crack schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 08:54:
Via https://www.boincstats.com/stats/search/?search=Mel33 noch de admingegevens van DPC is geen GPUgrid-account te achterhalen.
Misschien toch een andere nick gebruikt?
Nee het is deze nick, de accountnaam Mel33 staat bij het GPUGRID project en het staat te stampen in BOINC, en het krijgt nieuwe projecten.

Maar als ik hem verwijder uit boinc kan ik hem dus niet weer aanmelden toch? (want ik heb alleen een nick)

maar de 3 ID's is zo vreemd, iig ik zie die met de punten wel
edit
De boinc stats van jouw link even bijgewerkt, veel projecten staan er niet tussen gpugrid wordt ook niet toegevoegd

[ Voor 26% gewijzigd door Mel33 op 07-03-2020 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack

Crack

...ehh.......Mooh?!?

In dat geval kan je via de cliënt inloggen op de site en daar je gegevens aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Crack schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 09:17:
In dat geval kan je via de cliënt inloggen op de site en daar je gegevens aanpassen.
Ik begrijp niet wat je nu bedoeld, bedoel je via boinc?, want dan kom ik alleen op de gpugrid id pagina als ik 'mijn account' klik in boinc, en ik kan op hun site alleen computer bekijken klikken, en dan zie ik mijn id/pc niet staan, ook kan ik niet inloggen.
Of bedoel je iets totaal anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Sorry, ik was al ingelogd. Misschien moet je hier eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Crack schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 09:53:
Sorry, ik was al ingelogd. Misschien moet je hier eens kijken.
Ja ik heb nu een account op GPUGRID, haha dat ging nu net via boinc stats, kheb daar find en create geprobeerd, en nu heb ik een account op mijn mail, maar het is niet de Mel33 |:(
en dus weer een id erbij haha, nu 4 pff, maar ik kan nog steeds niet via mijn id, wat ik in de TS zeg, en mel33 niet die bij die punten.
dat id komt ook niet in de lijst bij gpugrid voor

En de authenticator werkt nie

Hmm de id en naam, ik zal eens mailen, maar ik deel niet zomaar mijn id natuurlijk, straks ben ik ze kwijt die punten, het zijn er heel veel iig, ik heb met die boincstats nu dus zitten kutten blijkbaar. :P

Pagina: 1