Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, mijn vriend zijn ps4 start enkel nog op in veilige modus. We hebben maar meteen een nieuwe gekocht. Ik zou nu wel nog willen proberen om de oude terug aan de praat te krijgen door deze te initialiseren. Mijn vraag is nu of dit ook van invloed zou zijn op de nieuwe ps4 aangezien we op de oude zijn account niet hebben kunnen deactiveren. Ik zou niet graag hebben dat ik de oude reset en hij op de nieuwe terug met alles opnieuw moet beginnen 😊.
...
...

Beste antwoord (via Verwijderd op 06-03-2020 21:48)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 19:10:
[...]

Heb ik al verschillende malen geprobeerd en dan kom je in het veilige modus menu. Daarvan heb ik al optie 1,3 en 4 geprobeerd met steeds hetzelfde resultaat, ik blijf in een loop zitten. Volgens reacties op internet is initialiseren de enige oplossing maar dan ben je wel alles kwijt. Dus voor ik dat doe wil ik wel zeker zijn dat er niks met mijn vriend zijn profiel op de nieuwe ps kan gebeuren.
Dat gebeurd niet, nieuwe image erop en het is gewoon een schone PS4

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
Zou niet uit moeten maken. Heb je al geprobeerd om als hij uitstaat hem aan te zetten en de aanknop ingedrukt te houden? Als je dat doet gaat hij een database rebuild doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
418O2 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 14:25:
Zou niet uit moeten maken. Heb je al geprobeerd om als hij uitstaat hem aan te zetten en de aanknop ingedrukt te houden? Als je dat doet gaat hij een database rebuild doen.
Heb ik al verschillende malen geprobeerd en dan kom je in het veilige modus menu. Daarvan heb ik al optie 1,3 en 4 geprobeerd met steeds hetzelfde resultaat, ik blijf in een loop zitten. Volgens reacties op internet is initialiseren de enige oplossing maar dan ben je wel alles kwijt. Dus voor ik dat doe wil ik wel zeker zijn dat er niks met mijn vriend zijn profiel op de nieuwe ps kan gebeuren.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 19:10:
[...]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Donstil schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 20:38:
[...]

Thanks! Nu mijn vriend nog overtuigen ;)