Gisteren was ik bij de Azure IoT meetup dinner bij Schuberg Philis. Het was een aangename event en het was leuk om veel medetweakers in een knutselomgeving te leren kennen. Dank nog aan onze gastheren voor een keurig verzorgde meetup!
. Doe mij maar een kaartje voor volgende keer. Het was zeker de moeite waard!
Dat was het zeker!
Wel een hele rit vanuit België maar de moeite waard om als Network & System engineer eens wat meer met IoT en azure te mogen experimenteren
Wel een hele rit vanuit België maar de moeite waard om als Network & System engineer eens wat meer met IoT en azure te mogen experimenteren
Oef dat is zeker een flink ritjebython schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 20:39:
Dat was het zeker!
Als een van de Schuberg mensen die rond liep om te helpen, heel fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad!
Super leuk om te horen! Bedankt van een van de sprekers die dat voor het eerst deed 🤣
Oh en btw Julie hadden de hue API opgeblazen hehe
Oh en btw Julie hadden de hue API opgeblazen hehe
code:
1
| {"_hueError":{"payload":{"type":429,"error":{"fault":{"faultstring":"Rate limit quota violation. Quota limit exceeded... |
[ Voor 52% gewijzigd door Muppet op 07-03-2020 12:12 ]
There is no art to find the minds construction in the face
Is de omgeving nog enkele dagen beschikbaar om mee te spelen of is het al afgebroken?
Nee sorry had het al afgebroken. (100 x Stream Analytics kan best oplopen) Ik kan je wel helpen met de scripts / sample data om messages te genereren. De scripts om alles op te bouwen staan in de support folder van de git repo.
No problemo. Vroeg mij net af. Ik heb de git repo gepulled, dus dat is geen probleem.
Als je wilt heb ik script om 'pouring' events te genereren en anders heb ik de library om mqtt berichten te sturen naar Azure in de event slack gepost.
Kan je eventueel je eigen python wrapper schrijven die de jsons doorstuurt.
Kan je eventueel je eigen python wrapper schrijven die de jsons doorstuurt.
Pagina: 1