Toon posts:

Reciever aansluiten op de laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag,
Ik heb een marantz av reciever en wil deze aansluiten op mijn laptop. Tot heden heb ik niets relevants kunnen vinden.

Het heeft aan de achterkant een een optisch aansluiting en voor de rest tulp aansluitingen.
Op de laptop usb aansluitingen.

Heeft iemand een oplossing.

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

De template die naar voren komt als je een topic opent is er niet voor niets.
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Nu mist het grootste deel van de informatie. Denk aan merk en type van de receiver en de laptop. Je zult van beide apparaten een beeld moeten hebben van de I/O om te zeggen welke ingangen/uitgangen overeenkomen en dus gebruikt kunnen worden. Nu wil ik absoluut niet in twijfel trekken dat de laptop alleen USB heeft maar voor de volledigheid is het benoemen van merken en types het minimale. Tevens mis ik ook wat je precies wilt bereiken: alleen geluid van de laptop naar de receiver of wil je ook beeld door kunnen voeren? Neem je genoegen met slechts 2.0 geluid of wil je surround? Nu mist die informatie en is het puur gissen.

Tevens verwachten we op GoT enige vorm van eigen inzet, zie Het algemeen beleid #quickstart. Ook die informatie/eigen inzet mis ik in het topic. "Tot op heden niets relevants kunnen vinden" is wel erg makkelijk te zeggen. Een simpele Google op termen als "USB", "receiver" en "audio" en je bent al een heel eind. Als je aan de hand van de producten die uit die search komen nog vragen hebt kan altijd.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.