poes1997 oplichter.

Pagina: 1
Acties:
  • 526 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 10:23
Gast heeft me voor 2 schermen van 25 euro opgelicht je kan het in me berichten na lezen.

Hij heeft geen interesse om de schermen op te sturen wat wel duidelijk is onderhand. Gast reageert 10x voordat het geld op zijn rekening staat daarna nog 1x met niet gelukt "input excuse" en vervolgens geen reactie meer.

duidelijk oplichter.

Beetje jammer dit.

Zou tweakers eventjes zijn IP van zijn account door kunnen sturen kan ik hem bij de politie aangeven zou mooi zijn. Tevens een aanpassing of een lijst van betaalsystemen die niet te vertrouwen zijn zou ook mooi zijn. Deze knakker gebruikte de bunq.me app.

Hier een link tot de betaling.

https://bunq.me/open-requ...fb-4fa9-b254-4fc8dcfa9204

Het schijnt een criminele app te zijn die vrijwel dit soort tuig beschermt op alle mogelijke manieren. Internet schijnt er vol mee te staan.

Dacht waag een gokje aangezien hij de schermen wel bleek te hebben wegens deze foto's

https://imgur.com/gallery/LPNkyuM

Het zou eventueel ook mooi zijn als tweakers een waarschuwing geeft met apps die niet te vertrouwen zijn voor betalingen bij het eventueel reageren op een gebruiker. Ook zou het handig zijn als tweakers een hogere "minimum requirement" toevoegt voordat mensen überhaupt op VA kunnen reageren of adverteren. Ik zou zelf zo ver gaan dat de accounts gevalideerd moeten worden door een mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bunq zit vol met geldezels en oplichters want je krijgt een rekening met het grootste gemak en zo veel nieuwe IBAN’s als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:21

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dank voor de melding, we hebben actie ondernomen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.