"Noisecancelling koptelefoons" test uit 2018 op Frontpage?!

Pagina: 1
Acties:

• Frolow
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-10 16:39
Ik heb geen idee waarom, maar toen ik Tweakers bezocht op m'n telefoon zag ik op de hoofdpagina een test van Noisecancelling koptelefoons staan. Toen ik 'm las vond ik het al vrij vreemd dat het betreffende Sonymodel uitgefaseerd was, maar daar zocht ik toen niet zoveel achter.

Echter nu zie ik hem een dag later ook op de Desktop op de frontpagina staan, terwijl de test uit september 2018 kwam, en de rest van de frontpagina wel gewoon actueel is (of lijkt te zijn). Staat deze oude test met opzet op de frontpage of is dit gewoon een rare fout?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WHe3kKEFrTD_B7kl4tOF5Uz-5i8=/800x/f/image/uxIK3l6MISYuHsCttQCYunCC.png?f=fotoalbum_large

Ik kom nooit op het forum, dus excuses als dit niet in het juiste forum staat 8)7

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Frolow schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 00:13:
Ik kom nooit op het forum, dus excuses als dit niet in het juiste forum staat 8)7
Nou welkom :)

In dit geval is er niet echt een goede plek voor dit topic, hier is niet veel gekker dan bij de redactie.

Het betreft hier in principe geen bug; artikelen die populair zijn komen naar voren op de frontpage. En daarbij gingen we bij het maken van die functionaliteit vanuit dat vooral nieuwe artikelen populair zijn... Maar dat was blijkbaar niet helemaal een juiste aanname ;)

Dit artikel krijgt/kreeg op dit moment, al enkele weken zelfs, ook daadwerkelijk veel bezoek. Waarom precies is ons dan weer niet duidelijk behalve dat een van onze zustersites er naar lijkt te linken.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wellicht dat @ikloon hier nog eens naar kan kijken? Technisch is het natuurlijk wel degelijk af te vangen door bijvoorbeeld alleen artikelen van maximaal een maand oud o.i.d. op te vragen.

Intentionally left blank

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:33

ikloon

Product Owner
Zal ik doen @crisp.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)