aahh durka durka durka
Vraag
Alle reacties
Waarom denk je dat er geen draad (of andere geleidende connectie) tussen de schelpen zit? Omdat je hem niet kan zien?
Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.
Ik zie twee goudkleurige "draden" tussen de schelpen 
Weet het niet zeker maar zou mij niet verbazen als dat geleidend is.
Weet het niet zeker maar zou mij niet verbazen als dat geleidend is.
Ik vermoed dat de metalen constructie idd geleidend is. Wel leuk ontworpen.
aahh durka durka durka
Hoe weet je dat? Mijn gok zou toch zijn dat er gewoon een kabel door loopt.DJ Chicken schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 23:26:
Er loopt geen draad door de constructie.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Als ik naar deze foto kijk: https://imgur.com/qerNf0g en naar deze video: YouTube: HOW TO: AKG Q701 Disassembly & Repair (niet dezelfde maar wel vergelijkbaar)
Verwacht ik ook dat de kabel door de twee goudkleurige metalen(?) buisjes loopt.
Verwacht ik ook dat de kabel door de twee goudkleurige metalen(?) buisjes loopt.
Dat lijkt me dan weer niet, dan zou je kortsluiting krijgen als je er een paperclip op laat vallenDJ Chicken schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 23:54:
Ik vermoed dat de metalen constructie idd geleidend is. Wel leuk ontworpen.
Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.
Daar zal je bij een koptelefoon signaal weinig van merken.. Behalve dat het rechterkanaal dan uitvalt. Vroeger had je ook wel wat tafelmodel 12v halogeenlampjes waarbij de constructie als geleider diende, dat gaf wel leuke vonkjes met een paperclipWintervacht schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 11:05:
[...]
Dat lijkt me dan weer niet, dan zou je kortsluiting krijgen als je er een paperclip op laat vallen
Pagina: 1