Is de MSI K7T Turbo hetzelfde als de MSI K7T Turbo Limeted Edition??? Want die Limeted is wel relax...en als ie ook hetelfde kost als de MSI K7T Turbo
Nee, er zit ook een PC-2-PC aansluiting+kabel bij, er zit een jumper voor 100 of 133 FSB op (kan bij een normale in de bios) en hij's leuk gekleurd
20*350ZO45°
Pricewatch!
Limited Edition 328,-
"Gewoon" 299,-
Die 30 piek voor die speciale USB PC-2-PC en het kleurtje vind ik niet duur. PC-2-PC is overigens een USB kabel die je in een andere PC kan steken (Networking).
Klik hier voor uitleg over PC-2-PC
Ik zie dat jij die gast bent die een goedkoop bordje zocht, 1 van deze 2 zou erg geschikt zijn voor jou!
Limited Edition 328,-
"Gewoon" 299,-
Die 30 piek voor die speciale USB PC-2-PC en het kleurtje vind ik niet duur. PC-2-PC is overigens een USB kabel die je in een andere PC kan steken (Networking).
Klik hier voor uitleg over PC-2-PC
Ik zie dat jij die gast bent die een goedkoop bordje zocht, 1 van deze 2 zou erg geschikt zijn voor jou!
20*350ZO45°
Ja daar zat ik dus ook al aan te denkenOp zaterdag 04 augustus 2001 10:15 schreef RDK_NL het volgende:
Pricewatch!
Limited Edition 328,-
"Gewoon" 299,-
http://www.msi.com.tw/support/techexpress/special_tech/pc2pc.htm
Omdat je misschien niet zoveel $$$ hebt misschien een nutteloze tip, maar waarom ook niet direct onboard RAID? ƒ 389 bij Gistron (is ook gelijk de L.E. uitvoering) De RAID uitvoering (Niet L.E. kost 359) Je mag me trouwens ook voor vragen over dit mobo contact opnemen via ICQ!Op zaterdag 04 augustus 2001 10:17 schreef EbAyzo het volgende:
[..]
Ja daar zat ik dus ook al aan te denkenwaarschijnlijk word het 1 van deze 2
20*350ZO45°
Euhhh de normale turbo heeft ook een FSB jumper hoor...hoe kun je anders een duron of 200 FBS athlon erop prikken
Volgens mij doe je dat gewoon via de BIOS instellen, bij een L.E. moet je jumper verzetten om te kunnen clocken voor 100-132 en 133-199 MHz busclocks.Op zaterdag 04 augustus 2001 10:21 schreef wimmetje het volgende:
Euhhh de normale turbo heeft ook een FSB jumper hoor...hoe kun je anders een duron of 200 FBS athlon erop prikken
20*350ZO45°
Yep, dat moet je ook doen maar standaard als het bordje koopt staat de jumper op 100 (zowel LE en de turbo), deze bevind zich onder de geheugenbankjes, haal je deze eraf dan staat hij op 133(266FSB)
Ik krijg binnenkort de Limited Edition, ik houd wel van zijn uitstraling.
Up to 1,5ghz! 1536mb geheugen
Dat spreekt mij allemaal wel aan.
Dat PC-2-PC lijkt me ook wel handig, bv. op lan...
Dat PC-2-PC lijkt me ook wel handig, bv. op lan...
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Pagina: 1