Sensatie uit titel van artikel halen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
@arnoudwokke nieuws: Let's Encrypt trekt door bug onbetrouwbaar geworden certificaten niet in kan dit artikel een wat minder sensationele titel krijgen? Overigens klopt het ook niet, zoals ook uitgelegd wordt in de reacties; de certificaten die uitgegeven zijn, zijn goed, op 455 certificaten na, zoals ook in de tekst staat. Maar die worden om een andere reden ingetrokken en dat is niet omdat de certificaten niet koosjer zijn.

Het probleem / de bug zat hem er meer in dat het mogelijk was om onder specifieke omstandigheden rotte certificaten uit te geven.
Zie ook CyBeR in 'nieuws: Let's Encrypt trekt door bug onbetrouwbaar geworden certifi.... En omdat ze die 455 wel intrekken, kun je ook niet stellen dat er helemaal niets ingetrokken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Het was niet bedoeld als sensatie, maar je hebt gelijk. Ik heb het artikel aangepast en er een update bijgezet: nieuws: Let's Encrypt trekt slechts klein deel certificaten in na bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dat er geen rotte / foutief uitgegeven certificaten zijn kan je niet stellen. Er kunnen certificaten zijn die niet uitgegeven hadden mogen worden. De reactie van CyBeR lijkt niet helemaal compleet.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinaJR
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-11-2024
"slechts" insinueert bij mij dat dit wellicht niet nieuwswaardig is, (ik heb het artikel niet gelezen). Zonder "slechts" zou ik dit artikel wellicht hebben beklikt. "Slechts" is geen mooi woord in een titel mits het duidt op een klein percentage van x, als in "slechts x procent van de blabla"

Slechts is een overbodig woord in de nieuwe titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
marinaJR schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 22:21:
"slechts" insinueert bij mij dat dit wellicht niet nieuwswaardig is, (ik heb het artikel niet gelezen). Zonder "slechts" zou ik dit artikel wellicht hebben beklikt. "Slechts" is geen mooi woord in een titel mits het duidt op een klein percentage van x, als in "slechts x procent van de blabla"

Slechts is een overbodig woord in de nieuwe titel.
Slechts slaat op de grootte dat wel ingetrokken wordt. Namelijk 455 ipv 3 miljoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinaJR
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-11-2024
Dan volstaat klein deel ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee, omdat eerder alle drie miljoen certificaten ingetrokken zouden worden. Nu dus nog maar slechts een klein deel daarvan.

[ Voor 22% gewijzigd door Room42 op 07-03-2020 08:25 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Niet echt. Men verwachtte in eerste instantie 3 miljoen certificaten te moeten intrekken en hoeven nu nog maar 455 te doen.
Pagina: 1