Hallo,
Helaas ben ik best wel een leek op het gebied van Wi-Fi, maar ik kan er niet tegen als ik trage Wi-Fi in huis heb.
Nu hebben wij een nieuwbouwhuis gekocht die over een aantal weken wordt opgeleverd en ik zou graag advies willen wat ik kan doen om overal in huis goede dekking te hebben. Ook op zolder voor de nieuwe Mancave
.
Ook na wat speurwerk op Tweakers ben ik er nog niet uitgekomen wat voor mij het beste zou moeten werken.
Ik heb loze leidingen liggen naar elke kamer, dus overal kan iets geplaatst worden. Zelfs in de tuin ligt een loze leiding voor het geval hier nog iets geplaatst moet worden.
Plattegrond is eigenlijk zoals elk nieuwbouw huis tegenwoordig:
- begane grond, open keuken/woonkamer met aparte hal waar je binnen komt
- 1e verdieping met 3 slaapkamers en een badkamer
- 2e verdieping (zolder) met één grote kamer, 1 washok en 1 berging
Alles goed geïsoleerd en dikke muren.
Alles tips zijn welkom
alvast bedankt!
Helaas ben ik best wel een leek op het gebied van Wi-Fi, maar ik kan er niet tegen als ik trage Wi-Fi in huis heb.
Nu hebben wij een nieuwbouwhuis gekocht die over een aantal weken wordt opgeleverd en ik zou graag advies willen wat ik kan doen om overal in huis goede dekking te hebben. Ook op zolder voor de nieuwe Mancave

Ook na wat speurwerk op Tweakers ben ik er nog niet uitgekomen wat voor mij het beste zou moeten werken.
Ik heb loze leidingen liggen naar elke kamer, dus overal kan iets geplaatst worden. Zelfs in de tuin ligt een loze leiding voor het geval hier nog iets geplaatst moet worden.
Plattegrond is eigenlijk zoals elk nieuwbouw huis tegenwoordig:
- begane grond, open keuken/woonkamer met aparte hal waar je binnen komt
- 1e verdieping met 3 slaapkamers en een badkamer
- 2e verdieping (zolder) met één grote kamer, 1 washok en 1 berging
Alles goed geïsoleerd en dikke muren.
Alles tips zijn welkom