Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik heb onlangs het genieuze idee gehad om een inbouwkast te laten maken boven mijn gashaard waar mijn huidige TV perfect in past.
Mijn TV is een Samsung 46" die toen ik hem enkele jaren geleden kocht, een populair model en heel gangbaar formaat was.

HELAAS, nu ik even rondkijk (eens verkennend richting 4K/HDR/OLED enz...) naar toestellen, vind ik NERGENS nog 46" TV's... Dit formaat is blijkbaar collectief buitengesmeten bij alle merken enkele jaren geleden.

Heeft er iemand enig idee of dit formaat nog ergens beschikbaar is? 8)7 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2020 15:15 . Reden: typo in inch-size ]

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:19

FeaR

In GoT we trust

Volgens mij hoef je uit je lijstje alleen "OLED" te laten vallen. Dat is inderdaad een maat die pas vanaf 55" beschikbaar is en vanaf (eind?) dit jaar ook in 48". Er zijn genoeg TV's in 43" met 4K en HDR: zie de PriceWatch.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:08
categorie: Televisies

lap zeg, net te laat

[ Voor 6% gewijzigd door TheFes op 05-03-2020 15:04 ]

Home Assistant configuratie

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik heb me vergist in de originele topic. Het is 46 inch, 43 vind je inderdaad nog voldoende. De volgende stap is dan 49 pas die ik nu terugvind.

Heb de originele thread aangepast.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:19

FeaR

In GoT we trust

De vraag is alleen of de stap van 46" naar 49" fysiek niet mogelijk is. Oudere TV's hebben veelal bredere randen dan de huidige TV's. Oftewel, het kan dat een nieuwe 49" (bijna) net zo groot is als een oude 46".

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
ik vrees dat ik al te dicht bij de limiet zit, zo heel breed is mijn kader niet en heb langs beide kanten maar 0,75cm over. Ik weet ook niet of mijn pleisterwerken 100% evenwijdig :D

https://imgur.com/qRpvpAy

(ignore de dansende baby, enige foto van tv die ik vind)

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
43" zal iig een stukje beter staan :P . Dit zal zo'n beetje het meest high-end 43" model zijn/worden voorlopig: https://www.panasonic.com...tv/4k-tv/tx-43hxw944.html
Pagina: 1