Toon posts:

Indeling werkblad Excel 2010

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een document dat ik zodanig heb ingesteld dat het geprint kan worden op een stikkervel. Dit document is al enkele jaren geleden gemaakt. Nu heb ik een nieuwe versie van office te weten Office 365. Volgens mij office 2010?

Als ik nu echter dit document open en wil bewerken met de juiste gegevens en dan wil printen krijg ik op geen enkele mogelijkheid meer de gegevens op mijn (altijd nog hetzelfde) stikkervel. Het is net of Excel zelf de marges aanpast en dus de onderste 2 stuikkers van de 8 niet meer passen waardoor er dus tekst van de bovenliggende stikker op de volgende komt en zo verder.
Weet iemand of en wat hier aan te doen is?

Al vast dank
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-10 14:42

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Stickers klinken sowieso niet als een standaardmaat, zoals A4 of Brief.
Vermoedelijk zal dat ooit in het verleden een keer ingesteld zijn (en nee, waarom dit niet meer het geval is, want je zal vast het zelf niet hebben veranderd, is een discussie die onwenselijk is, want niet te achterhalen).

Je kan het instellen via Pagina-instellingen. Misschien heb je geluk en zijn die instellingen wel één van de standaardmaten, maar staat de standaard op A4 of Brief. In het ongustigste geval zal je in de weer moeten gaan met instellingen en die instellingen opnemen in de snelkeuzes. En daar kan Google vast wel bij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dix-neuf
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online
Misschien komt de standaardhoogte van de rijen en/of standaardbreedte van de kolommen in je nieuwe versie van Excel niet meer overeen met de Excelversie die je destijds voor het stickersjabloon gebruikte. Pas hoogte van de rijen en/of breedte van de kolommen een ietsie pietsie aan en controleer door af te drukken op een gewoon vel papier (zodat je geen stickervellen verbruikt) of je de gewenste hoogte en breedte kunt bereiken (je zult meerdere keren moeten proberen). Op die manier heb ik in het verleden eenzelfde probleem kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:55

g0tanks

Moderator CSA
Kan het ook aan een andere printer liggen? Ik heb eigenlijk geen idee in hoeverre marges nog verschillen bij moderne printers.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 14:34:
Nu heb ik een nieuwe versie van office te weten Office 365. Volgens mij office 2010?
Geen antwoord op je vraag maar Office 365 is geen Office 2010. Office 2010 is een oude versie uit om en nabij 2010. Je hebt nu Excel versie 16.nogwat.