Toon posts:

Provider naam

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit bij Tele 2. In mijn plaats is het netwerk van T-Mobile sterker. Nu gaat mijn mobiel steeds naar het zwakkere 4G netwerk. Wanneer ik handmatig over schakel naar 3G dan is het goed. Dat is dus bij thuiskomst steeds handmatig over schakelen.

Het valt me op met de nieuwe Android versie je niet meer 2G, 3G en 4G netwerken niet meer individueel als je netwerk scan maakt.

Ook zorgt denk ik de simkaart ervoor dat hij alle netwerken van Tele 2 en T-Mobile gewoon Tele 2 laat noemen. Dat doet Simyo ook: KPN netwerk heet dan Simyo.

Kun je dat ook wijzigen? In sommige plaatsen is het 4G netwerk van Tele 2 druk, dan kan ik switchen eventueel naar T-Mobile 4G netwerk bijvoorbeeld.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-10 15:54
Kan je aangeven hoe je handmatig overschakelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Door te kiezen: instellingen dan naar "meer" vervolgens kies je mobiele netwerken. Daar zie je ook staan voorkeursnetwerktype. Je kan mobiele netwerken mobiele providers kiezen tussen handmatig en automatisch.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2020 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yakmak
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-01-2024
Ik denk niet dat dit te veranderen is

Vegan for a better world ||| De Belangrijkste Toespraak Die Je Ooit Zal Horen ||| Durf jij je consumptie van dierlijke producten te verdedigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had ooit mobiel waarbij je voorkeuze netwerken kon bewerken. Zoiets zou hier ook voor moeten zijn. In de Playstore staat een app maar die werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Heb je je APN opnieuw ingesteld na de switch?

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-10 14:22
Binnenkort is dit allemaal voorbij, Tele2 is het netwerk aan het uitschakelen.
Hierdoor ga je vanzelf over op het T-Mobile netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02:46
Bedoel je dat je op een niet werkend 4G netwerk zit of heb je alleen minder streepjes (ontvangst)? Want streepjes bij 4G zeggen itt 3G helemaal niks.
Pagina: 1