Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het vooral gebruiken voor moderne games die al uit zijn en nog uit moeten komen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1500 euro met alles erop en er aan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf al een toetsenbord, muis, koptelefoon en 2 monitoren.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een Ryzen 7 3700x en een 2070 Super.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, merken maken mij weinig uit, al hou ik stiekem wel van RGB lichtjes
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC moet moderne games aankunnen met minimaal 60 fps.
Ga je overklokken?
Ik ben (nog) niet van plan om over te gaan klokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf al een lijstje gemaakt, maar ik weet niet of ik de juiste onderdelen heb uitgekozen die ook bij elkaar passen in performance, daarom vraag ik jullie om tips te geven waar ik misschien meer of minder in moet investeren en welke onderdelen ik misschien moet overwegen om te vervangen, of onderdelen die jullie misschien afraden in mijn lijstje. Ik vind het niet erg om iets meer (max 100euro) te investeren dan mijn geplande budget als dat het waard is. Alvast heel erg bedankt
Ik ga het vooral gebruiken voor moderne games die al uit zijn en nog uit moeten komen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1500 euro met alles erop en er aan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf al een toetsenbord, muis, koptelefoon en 2 monitoren.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een Ryzen 7 3700x en een 2070 Super.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, merken maken mij weinig uit, al hou ik stiekem wel van RGB lichtjes
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC moet moderne games aankunnen met minimaal 60 fps.
Ga je overklokken?
Ik ben (nog) niet van plan om over te gaan klokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf al een lijstje gemaakt, maar ik weet niet of ik de juiste onderdelen heb uitgekozen die ook bij elkaar passen in performance, daarom vraag ik jullie om tips te geven waar ik misschien meer of minder in moet investeren en welke onderdelen ik misschien moet overwegen om te vervangen, of onderdelen die jullie misschien afraden in mijn lijstje. Ik vind het niet erg om iets meer (max 100euro) te investeren dan mijn geplande budget als dat het waard is. Alvast heel erg bedankt
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 289,- | € 289,- |
1 | Moederborden | MSI B450M Mortar Max | € 98,05 | € 98,05 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 612,26 | € 612,26 |
1 | Behuizingen | Lian Li LANCOOL II Zwart | € 94,95 | € 94,95 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 85,50 | € 85,50 |
1 | Voedingen | Gigabyte G750H | € 84,72 | € 84,72 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 167,90 | € 167,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.432,38 |