Goeienavond,
Aangezien mijn samsung laptop het na 8 jaar begint te begeven (valt soms uit en heeft ook nog windows 7), ben ik op zoek naar een nieuwe laptop...
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop ga ik vooral gebruiken voor tekstverwerking (thesis schrijven, notities maken), fotobewerking (in de toekomst zou ik photoshop gebruiken), verder ook internet gebruik, series bekijken. Zeker niet gamen.
Wat is je budget? Ik had een 600 euro in gedachten
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? ik heb ook een tablet met toetsenbord dus echt meenemen naar lessen lijkt niet de bedoeling.
Verder heb ik helemaal geen voorkeur voor merk.
Zelf heb ik al heel wat opzoek werk gedaan, maar niet al te gemakkelijk voor een leek...
Ik heb verschillende vragenlijsten/keuzehulpen ingevuld.
Zelf kwam ik uit op de volgende laptop: Acer Aspire 3 A315-42-R2M0
https://www.acer.com/ac/nl/BE/content/model/NX.HF9EH.013
Dit zou een goede laptop zijn voor tekstverwerking/photoshop/...
- AMD processor ryzen 5 3500u
- 16gb RAM
- 512gb geheugen
Wat denken jullie daarvan? Of geen goede laptop voor mijn specificaties?
Alvast bedankt!
Aangezien mijn samsung laptop het na 8 jaar begint te begeven (valt soms uit en heeft ook nog windows 7), ben ik op zoek naar een nieuwe laptop...
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop ga ik vooral gebruiken voor tekstverwerking (thesis schrijven, notities maken), fotobewerking (in de toekomst zou ik photoshop gebruiken), verder ook internet gebruik, series bekijken. Zeker niet gamen.
Wat is je budget? Ik had een 600 euro in gedachten
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? ik heb ook een tablet met toetsenbord dus echt meenemen naar lessen lijkt niet de bedoeling.
Verder heb ik helemaal geen voorkeur voor merk.
Zelf heb ik al heel wat opzoek werk gedaan, maar niet al te gemakkelijk voor een leek...
Ik heb verschillende vragenlijsten/keuzehulpen ingevuld.
Zelf kwam ik uit op de volgende laptop: Acer Aspire 3 A315-42-R2M0
https://www.acer.com/ac/nl/BE/content/model/NX.HF9EH.013
Dit zou een goede laptop zijn voor tekstverwerking/photoshop/...
- AMD processor ryzen 5 3500u
- 16gb RAM
- 512gb geheugen
Wat denken jullie daarvan? Of geen goede laptop voor mijn specificaties?
Alvast bedankt!