Advies registreren domeinnaam en bouwen website

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierryvv96
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-07 20:02
Beste Tweakers,

Ik sta op het punt een fotografie bedrijf te laten registreren en wil hiervoor ook een website bouwen. Ik heb geen ervaring met programmeren en heb dus een registrar met website builder nodig. Ik heb ook hier geen ervaring in en vroeg mij af of jullie mij hierop kunnen adviseren? Ik niet vast zitten met een bepaald sjabloon of allemaal voor ingestelde designs maar wel het een en ander kunnen aanpassen om de website naar wens te maken. Ik probeer zelf tussen mijn andere baan natuurlijk ook zoveel mogelijk info te vergaren maar ervaringen en kennis van jullie zou mij heel erg helpen :)

Greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierryvv96
Ik weet niet hoe ik de titel moet aanpassen naar 'advies' :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
thierryvv96 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:21:
Ik weet niet hoe ik de titel moet aanpassen naar 'advies' :|
Dat kun je niet zelf maar heb ik zojuist voor je gedaan en tevens domijnnaam veranderd naar domeinnaam ;) . Als je een titel wil laten aanpassen kun je daarvoor in de toekomst een Topic Report (klik op 'Afbeeldingslocatie: https://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif rapporteer' bovenaan een topic) doen :Y)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 11:08

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Als je niet bereid bent zelf tijd en energie te stoppen in het maken van een mooie template in bijvoorbeeld WordPress, zou ik de hele riedel uitbesteden en je website laten bouwen.

Ga alsjeblieft niet klooien met website builders als Wix.

Sowieso staan de zaken los van elkaar. Je kunt prima je domeinnaam bij de ene partij onderbrengen en je website bij de ander. Aan de andere kant, kijk eens bij een partij als TransIP. Zij bieden Wordpress hosting aan, zodat je alsnog alles onder 1 dak hebt.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
thierryvv96 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:18:
een fotografie bedrijf te laten registreren en wil hiervoor ook een website bouwen
Dan mag je eerst vertellen wat je op die website wil hebben staan.

Alleen je adres?

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Adobe portfolio is voor een fotograaf heel handig om een portfolio op te zetten. Lekker makkelijk ook en het zit als het goed is al bij je licentie voor PS.

Iets luxer kan je squarespace gebruiken, ook heel makkelijk maar weer iets duurder.

Andere optie is om een site te maken met wordpress, leuke template zoeken en invullen. Dit vergt wel iets meer moeite om het te leren.

[ Voor 42% gewijzigd door Ernemmer op 04-03-2020 21:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:39

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Websites builders zijn vaak niks. En je krijgt zo standaard site en slechte seo.

Beter kan je wat verdiepen en Wordpress gebruiken.

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierryvv96
Thanks voor de tips (en de spellingsfouten). Ik ga er gelijk mee aan de slag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 11:08

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Andere reden waarom ik trouwens op zou passen met een website builder...
Fotografie is een grafische bezigheid en anno 2020 veelal niet meer analoog.

Van een fotograaf verwacht ik een grafisch zorgvuldiger opgemaakte website met porfolio dan van een hardcore Unix engineer.

Als jij als fotograaf een website zou laten zien die grafisch niet op orde is, heb je de kans dat je opdrachten mis loopt, puur en alleen daarom. Je moet je website echt zien als showcase van wat je kunt, ook qua vormgeving.

Bij twijfel: Besteeds de bouw en het ontwerp van je website uit en investeer een paar duizend € voor het laten bouwen van een custom template, of investeer zelf de tijd om een template te bouwen die goed smoelt. (Al kan het wel zijn dat juist het uitbesteden af straalt op jou. Ik kan me voorstellen dat mensen een fotograaf die niet in staat is zelf zijn eigen template te bouwen, minder serieus nemen.)

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Pagina: 1