Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PC bouwen (max. 700 euro)

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een PC bouwen van max. 700 euro.
Ik heb al een samenstelling op Azerty gemaakt en voeg een link toe:
https://azerty.nl/basket/...pOjE7aToyMzU2ODk5O2k6MTt9

Is dit een goede build? En zoniet wat kan ik er dan het beste aan veranderen? Ik wil wel het liefst die zwart-witte kleuren houden van de case videokaart en het geheugen.

Alle reacties

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Heb je andere topics hier al eens bekeken? De meeste mensen doen op z'n minst de moeite om de vrij simpele vragen te beantwoorden, waarom jij dan niet? De vragen worden al voor jou voorgedrukt, je moet enkel antwoorden...

Maat ook een lijstje via de pricewatch, hoe dat lees je hier:
Handleiding Pricewatch

Verwijderd

Topicstarter
Nope eerste PC bouw topic, nog nooit andere gelezen. Ook geen intresse im verder, wil enkel antwoord op MIJN "simpele vraag".

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:04
*knip* laat modden nou aan de users in rood over. Een reactie als dit leidt alleen maar tot escalatie. Hiervoor hebben we de reportknop. Die moet je echt niet onbekend voorkomen ;).

[ Voor 81% gewijzigd door br00ky op 04-03-2020 21:44 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:27

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:31:
Nope eerste PC bouw topic, nog nooit andere gelezen. Ook geen intresse im verder, wil enkel antwoord op MIJN "simpele vraag".
Dat kunnen we op deze manier helaas niet. Wil je goed advies dan hebben we volledige info nodig. Anders kan je je vraag net zo goed bij azerty neerleggen :). Aangezien je verder geen doel noemt kunnen we hier niks mee.

Mocht je je bedenken, dan kan je natuurlijk altijd een volledig topic aanmaken.

Dit topic is gesloten.