Vraag

• Sndr123
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12-07 15:53
Hallo, ik heb sinds gisteren mijn nieuwe tv Sony 49xg9005 in gebruik genomen en ben de gaan ‘instaleren’, apps downloaden etc. Nu heb ik volgens een YouTube filmpje van rtings de beeld instellingen geconfigureerd (helderheid, contrast etc).
Echter springen de beeldinstellingen na ongeveer 10 minuten steeds weer terug naar de originele instellingen. Ook als ik de modus ‘gebruiker’ kies welke ik configureer, dan schiet ‘ie ook weer terug naar ‘levendig’ waar die op stond geïnstalleerd uit de doos.

Waar kan dit aan liggen? YouTube/Google (kom niet verder dan hoe je het moet instellen, niet dit probleem) word ik niet wijzer van op dit gebied helaas. Hoop dat iemand van jullie weet waar dit aan kan liggen, alvast bedankt :)

Beste antwoord (via Sndr123 op 04-03-2020 23:01)

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Het moet bijna wel dat hij op winkelmodus staat, kijk even of je hem hiermee op de gewone stand kunt zetten.

Alle reacties

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Toevallig iets tegengekomen wat heet 'thuisgebruik' of 'showroom' bij het begin?

• pa3eia
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

De Rtings instellingen nogmaals invoeren maar dan als "gebruiker".

• Sndr123
NoahAmber schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 16:49:
Toevallig iets tegengekomen wat heet 'thuisgebruik' of 'showroom' bij het begin?
Nee zie ik nergens staan...
pa3eia schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 17:31:
De Rtings instellingen nogmaals invoeren maar dan als "gebruiker".
Heb ik al zo gedaan. Zeiden ze ook in de YouTube video. Maar dan alsnog springt ‘ie na 10 minuten ongeveer terug naar ‘levendig’, waarop die was ingesteld uit de doos. Als ik die aanpas springt die ook weer terug naar de originele settings...

Acties:
  • Beste antwoord

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Het moet bijna wel dat hij op winkelmodus staat, kijk even of je hem hiermee op de gewone stand kunt zetten.

• Sndr123
hcQd schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 18:18:
Ga ik zo is proberen, zal daarna laten weten of dat het is! Bedankt voor de tip alvast

• Sndr123
hcQd schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 18:18:
Yes, gelukt via jouw link, opgelost, heel erg bedankt!
Pagina: 1