Windows Media Player mist, lukt niet erop te krijgen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reg-Edit
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-01-2024

Reg-Edit

BMW Turbo Power !

Topicstarter
OPGELOST

Beste Tweakers,

Mijn vraag is eigenlijk simpel, ik ben op zoek naar een (werkende) offline installatie bestand van MP 11 of 12 :>

Op 1 of andere manier krijg ik via windows MP er niet op, zowel via programmas, update, en extra windows onderdelen toevoegen niet.
Windows geeft aan, na het aanvinken, dat MP 11 is geinstalleerd, echter ontbreekt deze programma steeds.

Online al wat dingen geprobeerd, zoals; Microsoft-Windows-MediaFeaturePack-OOB-Package_x64 echter geen succes.

Iemand die me kan helpen met dit probleem? Wind 10 Entrer N OS van nog geen week oud.

Het gaat me verder ook niet om de MP zelf, ik gebruik voor media andere progz, maar adobe wil sommige dingen niet opstarten omdat die MP mist en hierdoor sta ik dus stil :X

...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

www.jaxxx.nl

Beste antwoord (via Reg-Edit op 04-03-2020 15:12)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reg-Edit

Reg-Edit

BMW Turbo Power !

Topicstarter
YESSS het werk _/-\o_ _/-\o_

.. vreemd genoeg moest ik dat dus installeren via optionele progz van windows en werkt het niet via het download bestand van de site van Microsoft af .. maar ben er content mee. thank m8!

www.jaxxx.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:16
Reg-Edit schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 15:11:
YESSS het werk _/-\o_ _/-\o_

.. vreemd genoeg moest ik dat dus installeren via optionele progz van windows en werkt het niet via het download bestand van de site van Microsoft af .. maar ben er content mee. thank m8!
Ik heb letterlijk gegoogled op "Windows 10 n install media player" en dit was het eerste resultaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reg-Edit

Reg-Edit

BMW Turbo Power !

Topicstarter
Microsoft-Windows-MediaFeaturePack-OOB-Package_x64 heb ik dus al eerder geïnstalleerd .. echter niet via optionele programma's in windows zelf daarom snapte ik niet waarom het niet werkte ..

www.jaxxx.nl