Quote-knop in de format bars op mobiel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik vind het enisgzins frappant dat veruit de meestgebruikte tag geen eigen knop heeft op mobiel, in de formatteer-balk naast het reactieveld op de front-page Er lijkt wat mij betreft zat ruimte te zijn voor een extra knop voor quote, en anders misschien vervangen met een vrijwel nooitgebruikte knop: de strikethrough of list.

.edit: ah wacht ik was in de war met desktop, waar hij ook niet stond. Daar is iig ruimte. Op mobiel moet er idd een andere knop plaatsmaken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/salPtvDCv9AglZc2OkxCSw03BUw=/f/image/vDb0kPlCue0vIV1IMMdbX395.png

[ Voor 31% gewijzigd door .oisyn op 04-03-2020 15:05 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:34

ikloon

Product Owner
Het is zeker de bedoeling dit nog te verbeteren. Dat zullen we doen op basis van data, testen en gebruikerswensen.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 22:00

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Huh? Die data heb je toch feitelijk al? Hoe vaak wordt er tekst doorgestreept tov gequote? En wat zou je zelf eerder gebruiken, doorhalen van tekst of citeren van iemand?
Het had veel logischer geweest om de quote-knop te plaatsen dan de strikethrough.

Commandline FTW | Tweakt met mate