Toon posts:

Aopen DVD-ROM probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien dat iemand me weer wat verder kan helpen...

Mijn systeem:AMD Athlon 1300 MHz
MSI k7T Turbo
Maxtor 30.3 GB VL-plus
A-open DVD1240 ASH
Jetram 256MB SDRAM PC 133
Creative SB Live 5.1
Creative GeForce 2 Pro
Realtek 10/100 netwerk kaart
Superorb koeler

Ik wil mijn drivers voor verschillende onderdelen installeren, maar ongeveer de helft van de cd's worden door de drijf niet gelezen (andere cd's pakt ie dus zonder problemen). Dubbelklik op het station in verkenner geeft de boodschap: "Station niet klaar". Deurtje zit goed dicht btw. Soms doet ie iets meer, maar dan hangt het hele systeem gedurende lange tijd (hd is actief), en wordt de boel supertraag. Ook eject laat dan vreselijk lang op zich wachten
Kent iemand dit probleem, en vooral, weet iemand er een oplossing voor?

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
pas maar op strax krijg je je cd's in stukken terug >:)

Verwijderd

Wat je zou kunnen doen is de firmware van de drive upgraden kan een heel stuk verbetering brengen bij mij werd het er stukken beter van.. Anders zou ik hem eens openschroeven en schoonmaken.

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

openschroeven!!!!!!!!???????????? :( niet doen dus. je heb waarschijnlijk nog garantie. dan ben je die wel kwijt. niet doen dus. probeer eerst eens een firmware update naar r07 te halen bij aopen website. alsdit niet werkt ligt het aan de drive zelf. ik vind ook dat de drive niet altijd goed presteert vooral met cdr'r
succes

>Systeemspecs<

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ruil je aopen dvd in voor een echte dvd speler. Pioneer, lite on, plextor, er zijn er genoeg. Aopen komt er bij mij in ieder geval niet meer in.