Ik hen mijn samsung galaxy note 10.1 2014 edition op de grond laten vallen. Nu zit er aan alle randen van het scherm een zwarte waas. Hoe kan ik dit oplossen?
Vraag
Beste antwoord (via Dvdjon op 02-05-2020 11:50)
Goed bezig!Dvdjon schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:27:
Even een update: Ik heb het scherm opengemaakt. Bleek dat er Kabels niet lekker zaten.
Maar knap dat je het zelf gerepareerd hebt! En fijn dat ie het weer doet.
En had je nou een backup?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Alle reacties
Samsung Store, of aanmelden bij drmobile.eu
@Dvdjon welkom op Tweakers.
Als dit na een val is zal het scherm wel defect zijn en zal de enige oplossing zijn deze te vervangen.
Als dit na een val is zal het scherm wel defect zijn en zal de enige oplossing zijn deze te vervangen.
Heb de tablet nu opnieuw opgestart, en nu is het hele scherm zwart. Touchscreen werkt nog wel gewoon
[ Voor 20% gewijzigd door Dvdjon op 04-03-2020 14:52 ]
Nou, dan is dat in ieder geval niet de oplossing.Dvdjon schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 14:51:
Heb de tablet nu opnieuw opgestart, en nu is het hele scherm zwart
Hopelijk heb je een backup van de belangrijke gegevens.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Is het niet iets in de software? Want ik zet mijn tablet uit, en het scherm werkt wel! (Oplaadicoontje). Ik zet de tablet weer aan, en hij start op, dan krijg ik het startscherm te zien, en na 5 sec. gaat het scherm weer op zwart. Deel van de wazen op het scherm is ook weer weg.
Even een update: Ik heb het scherm opengemaakt. Bleek dat er Kabels niet lekker zaten.
Goed bezig!Dvdjon schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:27:
Maar knap dat je het zelf gerepareerd hebt! En fijn dat ie het weer doet.
En had je nou een backup?

Pagina: 1