Aankoop B segment auto € 12.000,-

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:41

Rick-Jan

always connected

Topicstarter
Mijn vraag:

ik ben op zoek naar een andere auto, budget max €12000.( Met inruil van huidige auto) Situatie: rijd niet veel( ongeveer 10-12000km per jaar) vaak alleen en zo nu en dan wat vrienden mee. Ruimte voor 4 volwassenen zou dus wel handig zijn. Wel even gekeken naar een A segment auto, maar vind dat toch net te krap.

Mijn verdere wensen:

- vermogen minimaal gelijk aan huidige, liever meer. 75pk
- handbak/automaat allebei prima.
- bouwjaar vanaf 2015
- opties zoals geschikt voor Android auto, stoelverwarming zijn welkom.
- ben fan van Japanse/Koreaanse auto's dus daar eerst naar gekeken, maar sta open voor andere merken.
- de Colt is best zuinig, zou fijn zijn als de volgende auto dat ook is.

Relevante software en hardware die ik gebruik:

Ik rijd nu een Mitsubishi Colt 1.1 uit 2010. Geen verkeerde auto, maar wil toch wat moderner, snellers en wat meer luxe.

De volgende auto's heb ik gevonden:

Mazda 2: vind dit een mooie auto, in de gtm uitvoering behoorlijk luxe en schijnt ook goed te rijden. Met update dealer geschikt voor Android auto. Wel krap en nog aardig aan de prijs.

Kia Rio 2017: nieuw model welke ik erg mooi vind, in de comfortplusline ook met Android auto, achteruitrijcamera. Meer ruimte dan de Mazda.

Toyota Yaris: in Hybrid uitvoering erg zuinig, en dan ook standaard automaat. Vind het interieur wel wat ouderwets.

Peugeot 208: mooi qua design, schijnt ook betrouwbaar te zijn. Wel slechte verhalen over het bedieningspaneel welke traag reageert.

Verdere suggesties zijn welkom, alvast bedankt :)

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Beste antwoord (via Rick-Jan op 11-05-2020 12:00)

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 14:26
Ik rijd zelf al sinds 2013 een Peugeot 208. Afgelopen jaar na 6 jaar en bijna 200k kilometers hem ingeruild voor een nieuwe 208.
Ik vind het een auto die prima rijd. Het bedieningspaneel is niet traag alleen soms duurt het starten wat lang. Maar als hij eenmaal gestart is werkt het super. Groot voordeel vind ik de (volgens mij) standaard speed limiter en cruise control. Kijk wel goed naar welke editie je gaat kopen. De Allure of de Tech Edition (deze is wat nieuwer) zijn erg luxe uitgevoerd en vind ik prima keuzes.

Welke auto ik nog mis is de Suzuki Swift. In de basis heel anders qua opties en zo dan een 208. Maar past volgens mij prima in je plaatje. Toevallig rijd mijn dochter een private lease versie hiervan (van 2019 dat wel). Maar die rijd ook erg zuinig. Volgens mij wel 1 op 20. Maar in ieder geval zuiniger dan mijn 208.

Alle reacties

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:25
Renault Clio is ook een populaire keuze geweest en is veel aanbod van. Die kun je ook eens bekijken.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • Beste antwoord

• The_Ghost16
Ik rijd zelf al sinds 2013 een Peugeot 208. Afgelopen jaar na 6 jaar en bijna 200k kilometers hem ingeruild voor een nieuwe 208.
Ik vind het een auto die prima rijd. Het bedieningspaneel is niet traag alleen soms duurt het starten wat lang. Maar als hij eenmaal gestart is werkt het super. Groot voordeel vind ik de (volgens mij) standaard speed limiter en cruise control. Kijk wel goed naar welke editie je gaat kopen. De Allure of de Tech Edition (deze is wat nieuwer) zijn erg luxe uitgevoerd en vind ik prima keuzes.

Welke auto ik nog mis is de Suzuki Swift. In de basis heel anders qua opties en zo dan een 208. Maar past volgens mij prima in je plaatje. Toevallig rijd mijn dochter een private lease versie hiervan (van 2019 dat wel). Maar die rijd ook erg zuinig. Volgens mij wel 1 op 20. Maar in ieder geval zuiniger dan mijn 208.

• Mr.D78
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-11 23:24
Zowel een Mazda 2 GTM (2015, 115k km) als een Yaris Hybrid (2018, 35k km) op de parkeerplaats.
Mazda 2: veel luxe, tot stoelverwarming aan toe, wel de bestuurdersstoel helemaal naar achteren, relatief zuinig (1:18) ondanks "sportieve" schakelen; geen turbo, dus terugschakelen om snelheid te maken. Wel een lichte auto, tegenwind is duidelijk voelbaar.

Yaris Hybrid: soberder, maar wel meer solide indruk dan de Mazda (Yaris is ook ~150 kg zwaarder), meer ruimte achterin, ondanks naar achteren geschoven bestuurdersstoel, ruimere kofferbak, zuinig met veel stadsverkeer dankzij hybride en afgestelde automaat (1:20 of beter)

Haal je plezier uit autorijden, ga voor de Mazda, wil je degelijk van A naar B, ga voor de Yaris. Mijn mening.

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:43
Nissan Micra? Laatste model is echt hip en met best wel veel opties te verkrijgen.

https://www.autoscout24.n...ldtidx=2&cldtsrc=listPage

Ik zou zelf voor een Mazda 2 gaan trouwens, die vind ik er gewoon het leukst uitzien in het B-Segment.

[ Voor 16% gewijzigd door CarJunkyXL op 04-03-2020 11:20 ]

• HaNS1443
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-11 16:58
Ford Fiesta ecoboost

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:58
Kia uitstekende auto's. Rio rijd erg lekker moet ik zeggen :)

SiberischeHusky Shepsky

• MrStiffler
  • Laatst online: 21-10 22:30
Idd Ford Fiesta's zijn ook leuk:

https://www.zeeuwenzeeuw....s-parkeersens-185720372/?

Ga dan wel voor de Titanium versies, die zijn wat leuker aangekleed. Onderhoud is ook vrij goedkoop.

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Topicstarter
Bedankt allemaal voor de reacties tot nu toe!

@NoepZor @m.lammers
Renault Clio is volgens mij hetzelfde als de Nissan Micra. Vind de Micra mooier, maar lees wel wat problemen mbt de climate control.

https://www.autoweek.nl/r...-i-gt-90-n-connecta-2018/

@Mr.D78

Bedankt voor deze informatie! Klinken allebei als een goede keuze dus. Vind de Mazda wel een stuk mooier ogen maar dat is puur subjectief natuurlijk.

@CryptoNL
Welk jaar Rio heb je? En welke uitvoering? Ben benieuwd naar je ervaringen.

@The_Ghost16
Thanks voor je ervaring, positief dus. Ik zie inderdaad ook een hoop kale uitvoeringen en ook veel blue lion modellen. Goed om op te letten dus.

@HaNS1443 @MrStiffler

Ford ziet er vanbinnen wel erg druk uit met die knoppen, en ook vind ik het uiterlijk minder. Welooie uitvoering verder die titanium.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• CryptoNL
@Rick-Jan Wij hadden de laatste nieuwe 2017 model dacht ik (inmiddels niet meer ivm auto vd zaak). Kia Rio sport wit met wat opties waaronder navigatie etc. Aankoopprijs zat rond de 20K geloof ik, maar die was echt gloednieuw.

SiberischeHusky Shepsky

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Topicstarter
CryptoNL schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 12:00:
@Rick-Jan Wij hadden de laatste nieuwe 2017 model dacht ik (inmiddels niet meer ivm auto vd zaak). Kia Rio sport wit met wat opties waaronder navigatie etc. Aankoopprijs zat rond de 20K geloof ik, maar die was echt gloednieuw.
Hoe bevalt het navigatiesysteem/ menu? Werkt android auto goed? Werkt het systeem vlot? En welke motor was dat? 3 cilinder schijnt meer pit te hebben dan de 4 cilinder. Ik heb denk ik budget voor een comfortplusline of misschien een first edition.

• CryptoNL
Navigatie prima. Cilinder geen enkel idee. Vrouw reed erin ;) Wij hadden de comfort als ik mij niet vergis.

SiberischeHusky Shepsky

• revolution-nl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:04

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

Als je thuis de mogelijkheid hebt om te laden kan een plug-in hybride interessant zijn met jou kilometrage.

Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Rick-Jan schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 11:59:
Bedankt allemaal voor de reacties tot nu toe!

@NoepZor @m.lammers
Renault Clio is volgens mij hetzelfde als de Nissan Micra. Vind de Micra mooier, maar lees wel wat problemen mbt de climate control.

https://www.autoweek.nl/r...-i-gt-90-n-connecta-2018/
Ik denk dat je ook wel nieuwe B-segmenters kan kopen voor 12.000. Ik heb drie jaar geleden een nieuwe Nissan Micra (oude voorraad) gekocht voor 9000 euro. Wel Belgie, en dus de laatste van dat ronde model (cataloguswaarde 13.000 euro).

Nissan-Renault is een groep en ze delen heel veel, maar het is niet helemaal hetzelfde denk ik. Net zoiets als Dacia, dat is ook Renault.

[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 04-03-2020 12:07 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• MrStiffler
  • Laatst online: 21-10 22:30
Rick-Jan schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 11:59:

@HaNS1443 @MrStiffler

Ford ziet er vanbinnen wel erg druk uit met die knoppen, en ook vind ik het uiterlijk minder. Welooie uitvoering verder die titanium.
Uiterlijk is inderdaad smaak gerelateerd. En het is inderdaad druk met al die knoppen, het nieuwere model heeft echter al wel een touchscreen:
https://media2.autokopen....fiesta-8422593-18-640.jpg

Volledig linkje: https://www.ardeaauto.nl/ford-occasions/detail///8422593

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:18

Bob Popcorn

Plop!

2016 of nieuwer Opel Corsa in de 1.0T uitvoering (90 of 115PK) ook overwogen? Niet het meest populaire model in de klasse, daarom ook wat minder onderhevig aan hoge tweedehands prijzen. Heeft alles wat je wil en genoeg luxe als optionele stoelverwarming, parkeersensoren rondom, automatisch inparkeren, achteruitrijcamera etc etc etc. Het 1.0T model heeft een zesbak en rijdt daardoor fijn rustig. Ik haal vrij eenvoudig 5,5l/100km maar boven de 130 moet je niet doen, dan krijg je een draaikolk in je tank.

Ik rijd zelf het 2015 model, die heeft nog geen Carplay/Android Auto, maar het 2016 model wel. Eigenlijk heb ik geen op of aanmerkingen aan de rijeigenschappen van de auto, enige is dat hij best zwaar is voor z'n klasse (1199kg op kentekenbewijs) en daardoor iets duurder in wegenbelasting. Verder fijne comfortabele auto waar nooit iets mee is buiten regulier onderhoud.

Kan niet stoppen met ontploffen!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Topicstarter
@revolution-nl
Heb ik naar gekeken, zou voor mij ideaal zijn omdat ik best dicht bij werk woon. Maar binnen mijn budget zijn er niet veel hybride auto's te vinden behalve een ampera, welke voor mij wel te groot is. Prius vind ik niks, ct200h ook boven budget.

@Marzman
In NL zijn auto's een stuk duurder ivm BPM en belastingen, heb het nog niet kunnen vinden iig.

@MrStiffler
Dat ziet er een stuk mooier uit wat mij betreft, ga ik naar kijken.

@Bob Popcorn
Bedankt voor je input, nog niet naar de Corsa gekeken, neem ik mee!

• revolution-nl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:04

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

Rick-Jan schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 12:35:
@revolution-nl
Heb ik naar gekeken, zou voor mij ideaal zijn omdat ik best dicht bij werk woon. Maar binnen mijn budget zijn er niet veel hybride auto's te vinden behalve een ampera, welke voor mij wel te groot is. Prius vind ik niks, ct200h ook boven budget.
Is een Auris iets voor je?

Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Prius, ct200is denk ik C segment.

De Yarris is B segment.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Topicstarter
@Marzman @revolution-nl

Inderdaad allemaal een stuk grotere auto's. De Auris Hybrid is ook nog wel aan de prijs, je komt dan automatisch bij een ouder bouwjaar uit.

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:07

RvL

Mazda 2 is inderdaad een hele leuke en prettige auto. Niet de ruimste in zijn klasse, maar wat mij betreft wel de mooiste. Atmosferische motor (= geen turbo) met voldoende power, maar heeft graag toeren om zijn volle potentie te tonen.

Versnellingsbakken van Mazda zijn gewoon top: veruit de fijnst schakelende handbak die ik ooit heb gereden. De 90PK versie heeft een 5 bak, 110PK 6-bak. Die laatste zal waarschijnlijk op de snelweg dus wat minder toeren draaien.

Voor zijn klasse is het ook best een stille auto. Nu moet ik wel zeggen dat referentiekader in die klasse een oude Peugeot 206 is ;)

Zelf vind ik de bediening van de infotainment ook subliem, met die knop tussen de voorstoelen. Geen geklungel meer touchscreens waar je eigenlijk net niet lekker bij kan en je door een hobbel in het wegdek ineens heel ergens anders drukt dan je zou willen.

Iedere keer als ik er in mag rijden van de vrouw, tovert ie weer een glimlach op m'n gezicht :)

En inderdaad zoals hier ook al aangehaald erg licht. Afhankelijk van de motorisering en het uitrustingsniveau in de belastingklasse 851-950kg of 1 schaal hoger. Dat scheelt nogal een stukje met b.v. Corsa die hierboven wordt aangehaald: zo'n 150kg (of >€30 per kwartaal).

De 2 is alleen niet het goedkoopste jongetje van de klas. In aanschaf niet maar ook qua onderhoud niet. Mazda dealers althans zijn niet goedkoop.

Puntje van aandacht bij de laatste generatie 2's is de verdamper van de airco. Deze willen nog wel eens slecht worden/zijn. Bij ons onder garantie vervangen

[ Voor 3% gewijzigd door RvL op 04-03-2020 12:45 ]

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Heb een Peugeot 208 gehad, nu een 2008 Allure en ik zou hem zo weer kopen. Is geen racemonster, maar een prima en fijne auto die voor ons groot zat is, met 2 kleine kinderen. Net even wat grotere kofferbak vergeleken met de 208.

• Tolga07
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 15:14
Volkswagen Polo 6C (facelift) 1.2 TSI. Betrouwbare en lekker rijdende TSI motor met goede afwerking en zoals veel gezegd wordt: alsof het een segment hoger is. Ook eenvoudig en veilig te chiptunen naar 130-140 pk. Voor 12000 euro kan je vast wel een vinden met leuke opties.

[ Voor 77% gewijzigd door Tolga07 op 04-03-2020 12:52 ]

• PixelRanger03
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09-11 15:21
Ook al een Ford Fiësta overwogen? Rijd zelf een 2018 model, maar ook in eerdere modellen wordt gebruik gemaakt van het 1.0 Ecoboost blok (met 100 of 125pk). Als je van een stukje sturen houdt, is dit in mijn ogen de way-to-go. Rijdt en schakelt super en het beste onderstel in z'n klasse.

Interieur van dat model is wat minder mooi, maar je kan niet alles hebben voor dat geld :)

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-11 23:39

mark-k

AKA markkNL

Rick-Jan schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 12:42:
@Marzman @revolution-nl

Inderdaad allemaal een stuk grotere auto's. De Auris Hybrid is ook nog wel aan de prijs, je komt dan automatisch bij een ouder bouwjaar uit.
De Auris Hybrid is voor jouw budget wel te vinden van bouwjaar 2015-2016 hoor, verder vind ik het een prettige auto. CVT rijdt ook zeer prettig als je eenmaal aan het geluid gewend bent bij het intrappen van het gaspedaal (continu toerental).

Een Peugeot zou ik zelf ver van weg blijven, niks dan problemen dat merk volgens mijn bescheiden mening.

• timovd
  • Laatst online: 16:44

timovd

Voorsprong door techniek

Renault Zoe (batterij huren of wellicht er bij kopen) of Nissan Leaf (met wat hogere km-stand)?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Topicstarter
timovd schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 13:34:
Renault Zoe (batterij huren of wellicht er bij kopen) of Nissan Leaf (met wat hogere km-stand)?
Vind de range van die modellen nog wat te kort, kijk daarom meer naar ICE en hybrides.

Bedankt voor de verdere reacties, klinken allemaal wel als goede auto's!

• timovd
  • Laatst online: 16:44

timovd

Voorsprong door techniek

@Rick-Jan, maar je rijdt 10-12 Megameter per jaar. Hoe vaak zijn dit afstanden van >200km?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• Quark2
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22-07 19:24
CT200H is haalbaar voor 12k als Lexus je ding is. Heerlijke auto en best premium for what it's worth.... Rijd je prima hybride zonder plug in. Al zijn er inmiddels ook (zat) gewone benzineauto's die meer dan 1 > 22 rijden

P2 Moon non PP Android 10 P2108.3 | 1979 Landrover series III 'Stage One' V8 | Duurzaamheid is ook lang met dingen doen

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Topicstarter
timovd schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 14:01:
@Rick-Jan, maar je rijdt 10-12 Megameter per jaar. Hoe vaak zijn dit afstanden van >200km?
Niet vaak, echter lees ik op internet een praktische actieradius van rond de 100km voor de leaf (Zoe zal ook zoiets zijn) Voor naar mijn werk meer dan voldoende, maar voor verdere afstanden, vakanties, ritjes Amsterdam etc wordt het wel krap. Vandaar de keuze.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Qua sportiviteit ga je met deze Mazda 2 GT-Line wel goed voor de dag komen. Ziet er ook netjes uit zo op de foto's
https://www.autoweek.nl/o...z-prijs-incl-6-mnd-bovag/

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-11 14:22
Ik ben erg bij met m'n Suzuki Baleno.
De luxe versie komt standaard met stoelverwarming en ondersteuning voor Android Auto (en nog veel meer).
Ik vond het de ruimste B-segmenter (ook achterin veel beenruimte) en ook één van de zuinigste. Tevens ook een laag gewicht. Dat is gunstig voor de wegenbelasting.

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:33
Aantal opties gevonden met Android auto.

https://www.marktplaats.n...f8598c624&previousPage=lr
Skoda Fabia. Best wel compleet zeg, en wat ruimer ook dan gemiddelde B segment.

Jah, een Polo, niets mis mee, maar helft NL rijdt er in een. Als je dat niet erg vindt dan is het een optie.

Een corsa, vind zelf best leuk eruit zien voor een klein autotje. Deze twee zijn ook best compleet.

Deze ziet er goed uit, en vrij nieuw ook. Sportieve brother from another mother van de Polo. Je moet wel even hustlen om de prijs naar 12k te brengen.

Peugeot 208, ook een goede optie.

Life is too short to drive boring cars

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Rick-Jan schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 14:19:
[...]

Niet vaak, echter lees ik op internet een praktische actieradius van rond de 100km voor de leaf (Zoe zal ook zoiets zijn) Voor naar mijn werk meer dan voldoende, maar voor verdere afstanden, vakanties, ritjes Amsterdam etc wordt het wel krap. Vandaar de keuze.
En als de overheid je €2000 cadeau doet? ;)

In 4 jaar tijd kun je zo >€5000 besparen op je wegenbelasting, energie en regulier onderhoud.
Een Nissan Leaf 30kWh van €14-€15k is dan ook een optie. En daarvan ligt de range een stuk hoger.

Maar met al dit soort keuzes is de vraag of je de momenten dat het 'niet lukt' kunt opvangen.
En dan bedoel ik niet alleen range bij een EV, maar ook een trekhaak of station oid.
Zo leg ik 1x per jaar een skikoffer op het dak in plaats van het hele jaar een grotere auto te rijden. En als iemand de aanhanger leent gaat de auto vaak mee, terwijl ik vroeger een aanhanger met auto leende. (Directe familie)

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Heb de Suzuki Swift nog niet gezien in dit topic, een ruime, betrouwbare maar ook leuk rijdende auto.

• Dieken Taffert
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23-10 06:13
@Rick-Jan Peugeot 208 betrouwbaar? Volgens wie?

https://www.whatcar.com/p...k/used-review/n884/advice

"The 208 (2012-2019) is not reliable, according to the latest What Car? Reliability Survey. It finished in second to last place in the small car class"

Is een leuk autootje hoor, maar betrouwbaar? Absoluut niet.

[ Voor 32% gewijzigd door Dieken Taffert op 05-03-2020 13:14 ]

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-11 14:35
SirLct schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 15:20:
Aantal opties gevonden met Android auto.

Skoda Fabia. Best wel compleet zeg, en wat ruimer ook dan gemiddelde B segment.

Jah, een Polo, niets mis mee, maar helft NL rijdt er in een. Als je dat niet erg vindt dan is het een optie.

Een corsa, vind zelf best leuk eruit zien voor een klein autotje. Deze twee zijn ook best compleet.

Deze ziet er goed uit, en vrij nieuw ook. Sportieve brother from another mother van de Polo. Je moet wel even hustlen om de prijs naar 12k te brengen.

Peugeot 208, ook een goede optie.
Ik moet wel zeggen dat het echt waardeloos is om Android Auto als criterium te hebben bij het zoeken naar auto's. Er is eigenlijk nergens op AA/Carplay te filteren en op de meeste auto's zit het een bepaalde optie of pakket (in ieder geval de tweedehands versies).

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:33
PatrickH89 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 13:58:
[...]

Ik moet wel zeggen dat het echt waardeloos is om Android Auto als criterium te hebben bij het zoeken naar auto's. Er is eigenlijk nergens op AA/Carplay te filteren en op de meeste auto's zit het een bepaalde optie of pakket (in ieder geval de tweedehands versies).
Doe alleen wat gevraagd wordt. Ik heb het wel kunnen vinden, zie de opties die ik heb aangegeven. Je bent wel afhankelijk of de adverteerder het wel noemt in zijn ad, en of het klopt (Genoeg ad gezien met Carplay en android auto terwijl de auto van 2006 is met ingebouwde kleine schermpie)

Life is too short to drive boring cars

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-11 14:35
SirLct schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 16:58:
[...]

Doe alleen wat gevraagd wordt. Ik heb het wel kunnen vinden, zie de opties die ik heb aangegeven. Je bent wel afhankelijk of de adverteerder het wel noemt in zijn ad, en of het klopt (Genoeg ad gezien met Carplay en android auto terwijl de auto van 2006 is met ingebouwde kleine schermpie)
Excuus, bedoelde niet dat jouw post of het zoeken ernaar waardeloos is, maar dat er niet op te filteren is :)

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Topicstarter
The_Ghost16 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:53:

Nog even een terugkoppeling, het is uiteindelijk een Suzuki Swift geworden! Stond bij de Suzuki dealer in de buurt. Een Bandit editie uit 2013 met 50k op de teller. Ook nog eens ruim onder budget.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BJLkiyHrrXjt_hG8k_qP8NysyQ0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZCKbdZjzHXc5c8UksUfvGIPP.jpg?f=fotoalbum_large

• The_Ghost16
Gefeliciteerd met je aankoop :D
Veel veilige kilometers en geniet er van.
Pagina: 1