Stickers voor op je case.

Pagina: 1
Acties:

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:41
Het blijft natuurlijk het mooiste om een logo uit te zagen uit de zijkant van je kast.

Maar voor degenen die niet het geduld en/of de middelen hebben, heb ik misschien een alternatief.
Een kennis van mij kan tegen een redelijke prijs stickers maken van een JPG of GIF bestand.
Let wel op, voor de kleuren ben je afhankelijk van de kleuren waarin stickermateriaal wordt geleverd.

Ik ben bv. zelf bezig met mijn Clio Williams-mod en ik laat het Williams logo dus als gouden sticker maken.

Echte prijzen heb ik niet en zijn ook afhankelijk van de grootte, maar ik wil even polsen of er eventueel interesse bestaat.

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

kun je niet een paar honderd AMD/Nvidia/whatever stickers maken :) (kweet dat t wel niet mag :P) maar voor ons tweakers kan dat wel :)

Verwijderd

Leuk! Maar kan het alleen van een JPG of GIF? Dat zijn toch nl niet echt de meest gangbare formaten om drukwerk in aan te leveren. EPS ofzo geeft misschien wel een betere kwaliteit. :)

Verwijderd

Ik kan aan jpegjes komen van geforce2, geforce 3, AMD Duron, Athlon K6 enz.

Als je ze wilt hebben mail je maar ff naar sp_boot@hotmail.com

Verwijderd

ja ik heb een mooi ontwerp voor een stikker die ik wou laten maken !

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/p.knapen/stikker.jpg
ik zou dus alleeen de letters willen hebben of het witte gedeelte transparant gaat dat ??? :?

Verwijderd

Iedereen kan toch stickers maken? Je hebt alleen stickerpapier en een printer nodig. Iig, leuk idee. :)

edit:

Misschien is het beter om .png files te gebruiken, of .psp, etc. Het hoeft niet een web-graphic te zijn, dus waarom niet? Daar kan je tenminste 16 miljoen kleuren in gebruiken.

• Alvabrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 16:45

Alvabrain

...clio williams...

Op zaterdag 04 augustus 2001 02:11 schreef Sleepie het volgende:
Het blijft natuurlijk het mooiste om een logo uit te zagen uit de zijkant van je kast.

Maar voor degenen die niet het geduld en/of de middelen hebben, heb ik misschien een alternatief.
Een kennis van mij kan tegen een redelijke prijs stickers maken van een JPG of GIF bestand.
Let wel op, voor de kleuren ben je afhankelijk van de kleuren waarin stickermateriaal wordt geleverd.

Ik ben bv. zelf bezig met mijn Clio Williams-mod en ik laat het Williams logo dus als gouden sticker maken.

Echte prijzen heb ik niet en zijn ook afhankelijk van de grootte, maar ik wil even polsen of er eventueel interesse bestaat.
zo Stoer zeg
ook al een echte williams FAN :)
ik ook :)
ik heb van me scooter
een clio williams scooter van gemaakt :)
heb jij foto van je kast?

greetz Armando

1 dag niet gelachen = 1 dag niet geleefd

Pagina: 1