Grotere SSD voor Lenovo Ideapad S540-15IWL

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Activate
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:37
Hallo ben in het bezit van een Lenovo Ideapad S540-15IWL type 81ne00a9mh.
Deze heeft een 128 Gb ssd en 1Tb hdd

Ik zoek een dus een grotere SSD voor deze laptop

100,-

een goed en snel merk

Alvast bedankt!!

Beste antwoord (via Activate op 06-03-2020 09:24)

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:09
Met die heatsink gaat het waarschijnlijk niet passen in je laptop. En waarom kies je zo 'n dure? Een CS3030 en SX8200 Pro zijn goedkoper en net zo snel. De HP is ook een goede en betaalbare optie.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Best Buy Guides voor SSD al gecheckt? Crucial MX500, kan niet misgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Activate
Dank je dat past zonder problemen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uszka
cy-gor25 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:26:
Best Buy Guides voor SSD al gecheckt? Crucial MX500, kan niet misgaan.
De huidige 128GB M2 is volgens de specs PCI-e. Dan ga je geen sata ssd, als het al werkt, terug zetten.

240 - 256GB, 480 - 512GB zijn betere oplossingen. 1TB valt buiten budget.

Om het zeker te weten zou @Activate het merk en type van de ssd moeten achterhalen, middels Speccy ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door Uszka op 04-03-2020 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Activate
Ik zal morgen even kijken met Speccy.

Ik heb even gekeken naar de link van @Uszka en deze voldoet er volgens mij ook aan?

XPG Gammix S11 Pro 512GB

dab heb ik een leuke snelheid en binnen mijn budget?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
Met die heatsink gaat het waarschijnlijk niet passen in je laptop. En waarom kies je zo 'n dure? Een CS3030 en SX8200 Pro zijn goedkoper en net zo snel. De HP is ook een goede en betaalbare optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Activate
De SX8200 Pro lijkt me ook erg leuk idd!!

@Uszka je hebt gelijk, net zo snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-06 15:45
Misschien een gekke vraag, kon ook geen ander recent topic vinden hierover.. maar ik heb ook de Lenovo.. zit natuurlijk geen UTP aansluiting op. Nu heb ik boven wel Wifi, maar het blijkt toch niet snel genoeg te zijn (voor mij).

Zou ik UTP via USB kunnen doen? Zie wel eens van die converters voorbij komen op ali xpress en allekabels maar is dat wat? Waar moet ik op letten?

Alvast onwijs bedankt voor de tips.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wesco
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 08:34
Queros schreef op woensdag 22 april 2020 @ 09:59:
Misschien een gekke vraag, kon ook geen ander recent topic vinden hierover.. maar ik heb ook de Lenovo.. zit natuurlijk geen UTP aansluiting op. Nu heb ik boven wel Wifi, maar het blijkt toch niet snel genoeg te zijn (voor mij).

Zou ik UTP via USB kunnen doen? Zie wel eens van die converters voorbij komen op ali xpress en allekabels maar is dat wat? Waar moet ik op letten?
Ik herken de situatie, ik heb dezelfde laptop en gebruik zelf naar volle tevredenheid deze: pricewatch: Belkin USB 3.1 Type C naar Ethernet Adapter

Goedkopere alternatieven van Aliexpress etc. kunnen ook prima werken, maar hoe lager de prijs/hoe vager het merk hoe groter de kans op een teleurstelling denk ik. Ik zie ze daar al voor € 3 van het mij onbekende XZT maar er zijn ook van iets van € 15 van wat bekendere merken zoals Ugreen of Baseus. Al kun je voor die € 3 natuurlijk een gokje wagen...
USB-C heeft de grootste doorvoer maar een USB3.x versie kan ook prima werken. Hangt misschien ook af van je huidige gebruik van de USB-poorten. Ik zou in elk geval de oude USB2.0 varianten overslaan.

Opel Ampera-e (2020)

Pagina: 1