Beoordeling van Rob59

Pagina: 1
Acties:
  • 1.178 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-09 09:47

Acradavos

Poetsfanaat

Topicstarter
Bij mijn zoektocht naar een NUC, kom ik bij verkoper Rob59 uit.

Na enkele berichten heen en weer, ben ik geïnteresseerd om het object te bekijken.
Rob59 geeft aan dat ik de NUC mag overnemen voor 130 euro.

V&A aangeboden: Intel NUC D34010WYK, i3-4010U, 8GB RAM, 120GB SSD

Een medetweaker bied bij dezelfde NUC aan voor 80, dit heb ik Rob59 zojuist medegedeeld.

"Beste,

Desondanks dat je bij mij in de straat woont, ga ik hem toch annuleren. Heb een NUC met dezelfde specs aangeboden gekregen voor 80 euro.

50 euro vind ik helaas een te groot verschil."

Er volgt geen nette opmerking vanuit Rob59 en hij geeft mij een 1 ster beoordeling.

"Reserveren geeft mij nog niet de verplichting om over te gaan tot koop. Zoals ik al zei, had hem graag van je overgenomen. Kijk immers op je woning, alleen vond het verschil van 50 euro net wat te groot."

Ik vind deze 1 ster beoordeling in mijn ogen onterecht en vraag daarom ook om verificatie. :)

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Beoordeling is helemaal terecht en een Mod kan DM verkeer bekijken over de gang van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos

Acradavos

Poetsfanaat

Topicstarter
"Geen transactie = geen beoordeling. Bij deze dus verwijderd."

Zie ik in meerdere topics, dus onterecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akkoord gaan en reserveren is een transactie.
Dat je die niet nakomt daar heb je slechte feedback voor gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos

Acradavos

Poetsfanaat

Topicstarter
Dan bestaat er nog altijd iets als "Koop op afstand en bedenktijd."
Een beoordeling vanuit jouw kant lijkt mij meer een punt vanuit ergernis en frustratie. Communicatie was vanuit mijn kant ook prima en vlot.

Beoordeling is mijn ogen meer dan onterecht.

Mods mogen inzag hebben tot DM verkeer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga hier verder niet over in discussie. Er zal vast wel een Mod naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jampot007
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:00
Acradavos schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 18:46:
Dan bestaat er nog altijd iets als "Koop op afstand en bedenktijd."
Omdat er een deal is gesloten tussen 2 consumenten geld die wetgeving volgensmij niet. Je kan er echter nog over discussieren of de deal al definitief beklonken is zonder betaling.

Ik ben niet degene om uitspraak te doen maar de waarheid ligt naar mijn mening wat in t midden, koper heeft zich niet heel netjes gedragen maar als verkoper moet je ook realiseren dat zulke dingen weleens gebeuren zeker op een handelplatform voor jan en alleman

V&A: 3D Print Service + \\ Industrieel Product Ontwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos

Acradavos

Poetsfanaat

Topicstarter
Zoals ik al zei, afstand en huidige beoordelingen zijn voor mij waardevol, eveneens ook een prijsverschil van maar liefst 50 euro.

Reserveren is mijn ogen nog niet dat ik nog ben overgegaan tot koop. Ik zou het object sowieso fysiek willen bekijken en beoordelen, voordat ik overga tot koop. Ik heb onderhandeld over de afgesproken prijs.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:21

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Acradavos In de DM lees ik het volgende:

Acradavos: [Gaat akkoord met de prijs, vraagt wanneer lang te komen]

Rob59: [Geeft aan wanneer thuis te zijn]

Jullie zijn het dus eens over het product, prijs en overdracht. Daarmee is er een overeenkomst. Die verbreek jij echter eenzijdig. De beoordeling door @Verwijderd is dus volledig terecht en wordt niet verwijderd.
Daarnaast: koop op afstand geldt niet voor particulieren.

[ Voor 17% gewijzigd door Microkid op 04-03-2020 14:25 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.