expert o&o

Pagina: 1
Acties:
  • 363 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsbakker123
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 06-01-2021
ik zit op school in ede en ik ben nu bezig met een project dat te maken heeft met de raspberry pi en python, bij het idee van o&o hoort er bij dat je een expert kan aanwijzen, en daarom vraag ik als iemand veel weet van python en de raspberry pi en mij wil helpen. dan laat het me weten

alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hier een heel topic met experts: Raspberry Pi - deel 2 Probeer het daar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:53

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Snap ik dit goed?
Moet je extern een expert zoeken voor je project?

Het wordt steeds gekker, laat ik je ook even herinneren dat het hier niet gewenst is om hylp voor je huiswerk en schoolopdrachten te vragen.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
memphis schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 18:47:
laat ik je ook even herinneren dat het hier niet gewenst is om hylp voor je huiswerk en schoolopdrachten te vragen.
Huiswerk vragen mogen best zolang je zélf je huiswerk doet en dus zélf het juiste onderzoek en voorwerk doet en dat ook laat zien. En daarvoor verwijs ik @thijsbakker123 dan ook naar onze Quickstart. Open gerust een nieuw topic, maar hanteer dan wel voorgenoemde Quickstart a.u.b. en stel dan een concrete vraag. Als het je puur gaat om 't vinden van mensen: werving wordt hier niet toegestaan. Kijk daarvoor naar Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!

[ Voor 25% gewijzigd door RobIII op 03-03-2020 18:53 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.