Ik zoek een?
Soundbar+subwoofer voor in woonkamer . sounbar onder de tv op +- 50cm hoogte(kastje) dat richting een hoek bank staat. Subwoofer bijv. onder de bank of erachter.
Reden: mooi,beter geluidskwaliteit ipv mat Tv geluid om de films beter te ervaren
Wat is je budget?
200>300 euro max
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
voetbal+films kijken en tv
De ruimte
woonkamer, tvkast aan de muur waarboven tv hangt waar tegenover hoekboek staat tegen de andere muur
Wat heb je zelf al gevonden?
zie onderstaande opties, ik heb soundbars gevonden met een externe subwoofer en met ingebouwde, zit hier veel geluidskwaliteit verschil in of is dit verwaarsloosbaar?
Mijn vragen
ervaring/voorstel van een goede soundbar combinatie die tweakers zelf als goed ervaren en aansluiten op bovenstaande
thanks
Soundbar+subwoofer voor in woonkamer . sounbar onder de tv op +- 50cm hoogte(kastje) dat richting een hoek bank staat. Subwoofer bijv. onder de bank of erachter.
Reden: mooi,beter geluidskwaliteit ipv mat Tv geluid om de films beter te ervaren
Wat is je budget?
200>300 euro max
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
voetbal+films kijken en tv
De ruimte
woonkamer, tvkast aan de muur waarboven tv hangt waar tegenover hoekboek staat tegen de andere muur
Wat heb je zelf al gevonden?
zie onderstaande opties, ik heb soundbars gevonden met een externe subwoofer en met ingebouwde, zit hier veel geluidskwaliteit verschil in of is dit verwaarsloosbaar?
Mijn vragen
ervaring/voorstel van een goede soundbar combinatie die tweakers zelf als goed ervaren en aansluiten op bovenstaande
thanks
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Home cinema en audiosets | Bose Solo 5 TV sound system | € 214,95 | € 214,95 |
1 | Home cinema en audiosets | LG SJ4 | € 168,95 | € 168,95 |
1 | Home cinema en audiosets | LG SL5Y | € 183,95 | € 183,95 |
1 | Home cinema en audiosets | Samsung HW-K335 | € 111,- | € 111,- |
1 | Home cinema en audiosets | Samsung HW-Q60R Zwart | € 298,- | € 298,- |
1 | Home cinema en audiosets | Samsung HW-R650 | € 234,- | € 234,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.210,85 |