Weet iemand of het mogelijk is om programma's met 1 batch file te starten en als ik er klaar mee ben af te sluiten?
Denk bijvoorbeeld aan photoshop + tekentablet software + een werkmap.
Of voor iracing software van mijn stuurtje + iracing service + ispeed + analytics software.
Ik heb dat nu in 2 batch files 1 met start die het hele riedeltje start en 1 die het hele riedeltje stopt maar het zou veel makkelijker zijn als een 2de keer klikken het allemaal weer zou stoppen.
Ik heb een hekel aan onnodige software die draait op de achtergrond en sommige logitech en andere software wil nog weleens problemen geven.
voorbeeld van wat ik nu heb
Om te starten:
net start iRacingService
start "" C:\"Program Files"\Logitech\"Gaming Software"\LWEMon.exe
start "" G:\Iracing\Soundshift\Soundshift.exe
start "" G:\Iracing\Soundshift\Analytics.exe
En dan om te stoppen:
net stop iRacingService
Taskkill /F /IM LWEMon.exe
Taskkill /F /IM Soundshift.exe
Taskkill /F /IM Analytics.exe
Het zou mooi zijn dat dit samen gevoegd kan worden in 1 batch file maar hier heb ik zelf geen ervaring mee en geen idee of het wel mogelijk is.
Dus als iemand tips heeft die dit mogelijk maken Alvast bedankt.
Denk bijvoorbeeld aan photoshop + tekentablet software + een werkmap.
Of voor iracing software van mijn stuurtje + iracing service + ispeed + analytics software.
Ik heb dat nu in 2 batch files 1 met start die het hele riedeltje start en 1 die het hele riedeltje stopt maar het zou veel makkelijker zijn als een 2de keer klikken het allemaal weer zou stoppen.
Ik heb een hekel aan onnodige software die draait op de achtergrond en sommige logitech en andere software wil nog weleens problemen geven.
voorbeeld van wat ik nu heb
Om te starten:
net start iRacingService
start "" C:\"Program Files"\Logitech\"Gaming Software"\LWEMon.exe
start "" G:\Iracing\Soundshift\Soundshift.exe
start "" G:\Iracing\Soundshift\Analytics.exe
En dan om te stoppen:
net stop iRacingService
Taskkill /F /IM LWEMon.exe
Taskkill /F /IM Soundshift.exe
Taskkill /F /IM Analytics.exe
Het zou mooi zijn dat dit samen gevoegd kan worden in 1 batch file maar hier heb ik zelf geen ervaring mee en geen idee of het wel mogelijk is.
Dus als iemand tips heeft die dit mogelijk maken Alvast bedankt.