Hallo,
Na 5 jaar begint mijn huidige systeem wat keuren te krijgen dat hij bepaalde games niet echt meer aan kan.
Ik zit namelijk te denken aan een upgrade van het moederbord - videokaart - ram - processor en eventueel de processor koeling.
Ik gebruik hem namelijk het meeste voor gamen enz.
Zit wel is te denken om te beginnen met streamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- € 1500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is mijn huidige systeem:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier zat ik zo al aan te denken:
Ik heb maar wat toegevoegd, ik heb er namelijk maar weinig verstand van!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus - MSI - Gigabyte.
Ga je overklokken?
Denk het niet kan met de systeem wel, maar heb het nog nooit gedaan.
Ik hoop dat ik het met de bestaande kast ga redden kwa grote, heb er namelijk nog een cd driver een een card reader bij in zitten die ik nog af en toe gebruik.
De prestatie van het systeem is belangrijker dan de lampjes enz het mag wel maar het hoeft niet.
Het liefste wil ik graag nog een DVI aansluiting omdat ik mijn oude scherm nog gebruik als extra scherm.
Het is de bedoeling dat ik het laat ombouwen omdat ik dat zelf nog nooit heb gedaan.
Voor de rest heb ik geen scherm nodig, zit nog wel is aan een ander toetsenbord en muis te denken maar dat staat hier los van.
A.V.B. Jeffrey (Beltie)
Na 5 jaar begint mijn huidige systeem wat keuren te krijgen dat hij bepaalde games niet echt meer aan kan.
Ik zit namelijk te denken aan een upgrade van het moederbord - videokaart - ram - processor en eventueel de processor koeling.
Ik gebruik hem namelijk het meeste voor gamen enz.
Zit wel is te denken om te beginnen met streamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- € 1500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is mijn huidige systeem:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-4690K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | Asus Z97-P | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (64MB cache, 7200rpm), 1TB | € 38,99 | € 38,99 |
| 1 | Behuizingen | CM Storm Enforcer | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Fury blu HX318C10FK2/16 | € 83,90 | € 83,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair CS650M | € 130,88 | € 130,88 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 317,77 | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier zat ik zo al aan te denken:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-9600KF Boxed | € 202,90 | € 202,90 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z390 UD | € 115,05 | € 115,05 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC 3X 8G | € 555,05 | € 555,05 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 80,99 | € 80,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.003,94 | ||
Ik heb maar wat toegevoegd, ik heb er namelijk maar weinig verstand van!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus - MSI - Gigabyte.
Ga je overklokken?
Denk het niet kan met de systeem wel, maar heb het nog nooit gedaan.
Ik hoop dat ik het met de bestaande kast ga redden kwa grote, heb er namelijk nog een cd driver een een card reader bij in zitten die ik nog af en toe gebruik.
De prestatie van het systeem is belangrijker dan de lampjes enz het mag wel maar het hoeft niet.
Het liefste wil ik graag nog een DVI aansluiting omdat ik mijn oude scherm nog gebruik als extra scherm.
Het is de bedoeling dat ik het laat ombouwen omdat ik dat zelf nog nooit heb gedaan.
Voor de rest heb ik geen scherm nodig, zit nog wel is aan een ander toetsenbord en muis te denken maar dat staat hier los van.
A.V.B. Jeffrey (Beltie)