Goedendag,
Ik heb een Intel NUC i3 processor met 4 GB RAM en wat mij opvalt is dat hij gewoon best traag is met browsen op Chrome
Ik heb Win 10, x64 met de meeste services.msc zaken uitgeschakeld/gestopt.
Tevens ook opstart zaken (Start nu alleen Windows Defender).
Windows draait nu op klassieke weergave (dus zonder bureaublad afb. etc).
CPU gebruik is +/- 30/40 %.
RAM Gebruik is 2.1 GB (ook met Chrome aan en 2/3 tabs open voor meer dan 2 uur).
Ik heb een Samsung EVO SSD 250 GB (met nog 77% space ruimte).
Samsung Magician aan, trim, 10% reserve etc.
Wat kan dit zijn? Nieuwe Win installatie, ook alle Intel Grapics updates binnen, Windows updates zijn gedaan, Windows indexering/verkenner staat uit.
Ik wil enkel gewoon wat rapper kunnen browsen op Chrome X64.
Internet Explorer en FF is ook traag (plugins allemaal uit).
Alle drivers zijn binnen, (gecheckt via Device Manager), ik zit op bekabeld internet en haal gewoon 250 +/- Mbit. Beeldscherm grote is 1920x1080 (met 59/60 Refrashe rate uit mijn hoofd).
Any tips?
Ik heb een Intel NUC i3 processor met 4 GB RAM en wat mij opvalt is dat hij gewoon best traag is met browsen op Chrome
Ik heb Win 10, x64 met de meeste services.msc zaken uitgeschakeld/gestopt.
Tevens ook opstart zaken (Start nu alleen Windows Defender).
Windows draait nu op klassieke weergave (dus zonder bureaublad afb. etc).
CPU gebruik is +/- 30/40 %.
RAM Gebruik is 2.1 GB (ook met Chrome aan en 2/3 tabs open voor meer dan 2 uur).
Ik heb een Samsung EVO SSD 250 GB (met nog 77% space ruimte).
Samsung Magician aan, trim, 10% reserve etc.
Wat kan dit zijn? Nieuwe Win installatie, ook alle Intel Grapics updates binnen, Windows updates zijn gedaan, Windows indexering/verkenner staat uit.
Ik wil enkel gewoon wat rapper kunnen browsen op Chrome X64.
Internet Explorer en FF is ook traag (plugins allemaal uit).
Alle drivers zijn binnen, (gecheckt via Device Manager), ik zit op bekabeld internet en haal gewoon 250 +/- Mbit. Beeldscherm grote is 1920x1080 (met 59/60 Refrashe rate uit mijn hoofd).
Any tips?
[ Voor 9% gewijzigd door Zucht123 op 03-03-2020 13:44 ]