Ik kan in het AWM forum wel lezen maar niet posten, dit is verder prima (ondanks dat ik het er niet mee eens ben, maar dat is dan weer een andere discussie...). Maar waarom mag/kan ik daar geen topic report maken? Ik kan daar toch ook iets lezen waarvan ik vind dat een moderator even naar moet kijken?
time is infinite, but each week is ten hours short..
Op zich snap ik het verzoek wel: Dat ie niet kan reageren wilt niet zeggen dat ie niets tegenkomt dat gemeld moet worden. Maar @EJlol ik denk dat je dan een topic in Schop een Modje kunt maken, als je vindt dat het echt niet door de beugel kan.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Technisch is het recht om een TR te maken gekoppelt aan het recht om in een topic te reageren. Derhalve kan je ook geen TR maken voor faq's of gesloten topics.
Het is niet triviaal om hier een los recht van te maken, dus ik denk niet dat we hier in gaan voorzien...
Het is niet triviaal om hier een los recht van te maken, dus ik denk niet dat we hier in gaan voorzien...
Intentionally left blank
Maar kun je het dan niet beter koppelen aan het recht om te lezen? Dat lijkt me logischer.crisp schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 12:34:
Technisch is het recht om een TR te maken gekoppelt aan het recht om in een topic te reageren. Derhalve kan je ook geen TR maken voor faq's of gesloten topics.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dan kunnen gebruikers dus ook TR's aanmaken voor reeds gesloten topics, en die TR's zullen dan waarschijnlijk nooit gelezen worden...oisyn schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 12:41:
[...]
Maar kun je het dan niet beter koppelen aan het recht om te lezen? Dat lijkt me logischer.
Intentionally left blank
Hoewel ik begrijp dat jullie hier verder niet al te veel effort in willen steken, lijkt het me van de andere kant ook niet heel ingewikkeld om ook een check op een slotje te doen. Bij leesrechten = ja, en slotje = nee, TR is actief.crisp schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 12:57:
[...]
Dan kunnen gebruikers dus ook TR's aanmaken voor reeds gesloten topics, en die TR's zullen dan waarschijnlijk nooit gelezen worden..
Dat is toch niet zo simpel aangezien dergelijke rechtenchecks op meerder plekken en niveau's gedaan worden...TheFes schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 13:00:
[...]
Hoewel ik begrijp dat jullie hier verder niet al te veel effort in willen steken, lijkt het me van de andere kant ook niet heel ingewikkeld om ook een check op een slotje te doen. Bij leesrechten = ja, en slotje = nee, TR is actief.
Intentionally left blank
Het technische deel is je nu uitgelegd, maar als ik nu zie dat je vijf reacties verwijderd bent van AWM reactierechten, tja dan ga ik je die nu maar geven.EJlol schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 09:44:
Ik kan in het AWM forum wel lezen maar niet posten, dit is verder prima (ondanks dat ik het er niet mee eens ben, maar dat is dan weer een andere discussie...). Maar waarom mag/kan ik daar geen topic report maken? Ik kan daar toch ook iets lezen waarvan ik vind dat een moderator even naar moet kijken?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, dit is iets makkelijker toch?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
@crisp, zou het niet mogelijk kunnen zijn om met iets als javascript of in de backend te controleren of het een normaal topic is ipv sticky, stucky, gesloten, faq, etc en dan de rapporteer knop te tonen of verbergen? Is dan wel een dirty oplossing, maar dat scheelt het hele rechten deel overhoop te halen.
Zeg ik zo zonder enige kennis van zaken en bedenk mij ook net dat je zei dat het plaatsen van een TR aan de post rechten zit en dat dan weer een uitzondering moet krijgen. Met alsnog het mogelijke gevolg dat er wat aangepast moet worden aan die rechten.
Zeg ik zo zonder enige kennis van zaken en bedenk mij ook net dat je zei dat het plaatsen van een TR aan de post rechten zit en dat dan weer een uitzondering moet krijgen. Met alsnog het mogelijke gevolg dat er wat aangepast moet worden aan die rechten.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Mja, de vraag is of het echt wel noodzakelijk is om hier ueberhaupt een aanpassing voor te maken. Er zijn ook andere manieren om iets te rapporteren, en in voorkomende gevallen zijn er ook anderen die wel kunnen en zullen rapporteren.
Intentionally left blank
Dat denk ik ook. Je kan mij of een andere AWM mod altijd een DM sturen. Verder is en blijft AWM een bijzonder geval. Die barrière is uiteindelijk uit noodzaak opgetrokken, niet uit wenselijkheid.crisp schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 20:45:
Mja, de vraag is of het echt wel noodzakelijk is om hier ueberhaupt een aanpassing voor te maken. Er zijn ook andere manieren om iets te rapporteren, en in voorkomende gevallen zijn er ook anderen die wel kunnen en zullen rapporteren.
Pagina: 1