Autohouder met draadloos laden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-04 06:33
Hallo Tweakers,

Ik ben opzoek naar een autohouder voor mijn iPhone X.

Momenteel heb ik een goede autohouder, maar ik wil er graag eentje die ook draadloos oplaadt. Ik heb zelf al wel wat speurwerk verricht, maar kom er toch niet helemaal uit. Het liefst hoor ik daarom ervaringen van een van jullie.

Wensen/eisen:
- Het moet een ventilatie-rooster houder zijn
- Moet draadloos kunnen laden
- De aansluiting voor muziek moet toegankelijk zijn (de lightning aansluiting)

Wat heb ik zelf al gevonden?
https://www.bol.com/nl/p/...-sGtZSuqVzmhoCSSEQAvD_BwE Lijkt de beste van wat ik gevonden heb
https://www.bol.com/nl/p/...327853/?s2a=#productTitle Kan gewicht zwaardere telefoons niet aan (o.a. iPhone X wordt als voorbeeld genoemd)
https://www.informatique....76AwbxKcUsXBoCOxwQAvD_BwE Werkt met een automatisch sluit systeem, maar sluit blijkbaar niet stevig genoeg (telefoon kan eruit vallen).

Mijn vraag is dus: hebben er tweakers ervaring met een autohouder die draadloos laad (maakt niet uit of dit een van de hierboven genoemde is)? Hierbij hoor ik vooral graag positieve ervaringen, aangezien ik dan zelf eventueel over zou kunnen gaan op de aanschaf van die houder.

Groeten, Rikkert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:18
De bovenste twee zijn ideaal. Zeker omdat ie automatisch de gsm vastzetten. Tip kan zijn via AliExpress. Daar zijn bovengenoemde ongetwijfeld ook te vinden, waarschijnlijk zelfs goedkoper.

Die onderste variant heb ik in mijn andere auto, werkt toch iets minder goed... zeker omdat je altijd met twee handen je gsm en dan die klemmen moet bedienen om hem er goed in te zetten.

Draadloos opladen gaat perfect. Enkel bij gebruik van gps, Bluetooth en scherm aan voor navigatie dan wil de accu nogal eens leeg lopen ondanks het draadloos opladen. Dan is een kabeltje wel zo handig. CarPlay is ook voornamelijk via kabel te gebruiken, ook iets om rekening mee te houden. Tenzij je de allernieuwste autoradio/auto hebt, die kunnen ook soms draadloze CarPlay

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:20

Kryziek

bb || !bb

De Baseus kan ik wel aanbevelen! Ik heb de voorloper hiervan namelijk in gebruik.
https://www.bol.com/nl/p/...-zilver/9200000091000460/
Deze zijn op Aliexpress inderdaad een stuk goedkoper te krijgen.

Het automatisch vastzetten van je telefoon is wel echt ideaal! Mijn versie heeft er alleen last van, dat als je er geen telefoon in hebt zitten, hij best wel rammelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:16
Uhmm, perfect is IMHO niet dat de telefoon leegloopt als je hem in de auto gebruikt voor de functies die in de auto het meest worden gebruikt.

En dat is meteen het probleem van de meeste draadloze laders (zeker als ze in NL net aan €30,- zijn).

Ik weet dat de Xiaomi draadloze lader (wcj02zm) voldoende vermogen kan leveren. Wellicht zoeken op IPhone X ervaringen met deze lader.

geeft geen inhoudelijke reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
Bedankt voor de reacties.

Naar aanleiding van de reactie van The Lord denk ik dat ik de draadloze lader van Xiaomi ga bestellen.

Deze is niet al te duur (30 euro) en lijkt dus goed te werken en levert het meeste vermogen van de hier vernoemde modellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 11:55

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Een iPhone wil toch met max 7,5W draadloos opladen, of niet? Is dat wel genoeg?

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 472287

rrikkert schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 11:53:
Bedankt voor de reacties.

Naar aanleiding van de reactie van The Lord denk ik dat ik de draadloze lader van Xiaomi ga bestellen.

Deze is niet al te duur (30 euro) en lijkt dus goed te werken en levert het meeste vermogen van de hier vernoemde modellen.
Vermogen geven doet ie wel maar je iPhone gebruikt het niet. Alsnog handig, toekomstbestendig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:18
Klopt, dus ondanks een 15W oplader zal die nooit meer als 7,5W opladen.

Mijn draadloze houder (ROCK Draadloze Oplader Metalen Gravity Auto Houder, te vinden bij Ali, doet bijvoorbeeld 10w)

[ Voor 45% gewijzigd door TheKerremenke op 03-03-2020 12:27 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 12:24:
[...]

Vermogen geven doet ie wel maar je iPhone gebruikt het niet. Alsnog handig, toekomstbestendig
Ahh oke, ik heb nu thuis wel een draadloze lader om af en toe wat bij te laden, en die is snel genoeg voor mij.

Het gaat er ook niet om dat mijn telefoon in de auto zo snel mogelijk oplaad, maar dat ik de dag wat beter doorkom. Dit moet als het goed is dus lukken met deze.

Ik vind dan de Xiaomi nog steeds de mooiste (en lijkt ook de beste qua reviews).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik heb er op Amazon een gekocht van Aukey ofzo. Was €15 en doet ‘t prima. Telefoon laadt met 5W op dat ding, wat prima is wmb.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Pagina: 1