Toon posts:

celeron dual tot 600?

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gehoord dat een dual systeem van celeron tot 600 mhz gaat. Snellere celerons zouden niet meer dual samenwerken. klopt dit?

Heeft zo'n dual systeem (600) veel zin als linux server t.o.v. 1 athlon 1200 systeem?

Alvast bedankt!

Verwijderd

UTFS

Verwijderd

De Celerons kun je in dual-mode gebruiken tot 533 MHz, dat is de laatste Celeron in de oude en wat zwaardere PPGA verpakking.
De nieuwere Celerons, ook vanaf 533 MHz, zijn verpakt in de lichtere FCPGA verpakking, deze kunnnen niet meer in dual-mode worden gebruikt

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Een Celeron 600 is van het type FCPGA, oftewel een Celeron 2 core, en die kunnen niet in een dual configuratie gebruikt worden. De snelste die hier voor gebruikt kan worden is de snelste Celeron 1 : de 533MHz.

edit:
precies tegelijk met degene boven me ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:52
het kan wel als je je BP6 mod maar dat weet ik niet zeker..

ff zoeken idd

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• Slackware
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op zaterdag 04 augustus 2001 00:40 schreef -Fixxxer het volgende:
Ik heb gehoord dat een dual systeem van celeron tot 600 mhz gaat. Snellere celerons zouden niet meer dual samenwerken. klopt dit?

Heeft zo'n dual systeem (600) veel zin als linux server t.o.v. 1 athlon 1200 systeem?

Alvast bedankt!
Nee, 't kltopt niet. De celeron 533 ppga, is de snelste celeron die in een dual configuratie werkt. De 600 Mhz versie werkt dus niet in een dual systeem.

edit:
Wat ben ik traag zeg :)

Verwijderd

Op zaterdag 04 augustus 2001 01:21 schreef 4of9 het volgende:

ff zoeken idd
Je kunt em modden om P3's erop te draaien, de FCPGA Celeron werkt gewoon niet in dual-mode

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Op zaterdag 04 augustus 2001 01:21 schreef 4of9 het volgende:

ff zoeken idd
Dat is niet waar; het ligt niet aan de fysieke aansluiting - anders zouden bijvoorbeeld de Asus P3B-D of CUV4X-D ook met de celerons kunnen werken. De Celerons zelf kunnen het gewoon niet.

Geef mij maar een Warsteiner.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Er zijn meerdere mensen die het antwoord gegeven hebben, en dat antwoord was met de Search ook te vinden. Daarom een slotje om een nieuwe eindeloze discussie te voorkomen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.