Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sannevanopstal
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 09-11-2024
Beste,

Ik heb met vrij verouderde Zyxel modem (VMG8324-b10A) van online.nl als bridge ingesteld. Nu wil ik achter deze bridge mijn TP-Link Archer C1200 aansluiten echter krijg ik het niet gedaan.

De bridge stel ik in om mijn Zyxel het LAN signaal door te geven naar mijn 5g modem. Op de Archer c1200 zit tevens de chromecast, decoder en smart tv aangesloten.

Wat ik heb gedaan:
- De Zyxel als bridge ingesteld (in broadband menu)
- De LAN kabels zijn verbonden via de blauwe WAN (INTERNET) poorten
- De C1200 instellingen krijg ik vervolgens niet goed afgestemd want er is geen verbinding via de C1200.

De WDS functie in de Archer is weggehaald en ik kan enkel een beschrijving vinden hoe ik de instellingen via deze WDS functie instel.

Ik ben niet super technisch maar dit moet mij toch lukken dacht ik... Iemand advies?

[ Voor 19% gewijzigd door sannevanopstal op 03-03-2020 09:13 . Reden: Te weinig informatie ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem, daarnaast is het ook verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart

Zou je dus even het volgende willen toevoegen:
- Welke stappen heb je uitgevoerd / Wat heb je precies gedaan?
- Bij welke stap gaat het mis?
- Krijg je foutmeldingen en zoja, wat voor meldingen precies?
- Hoe zit je apparatuur aangesloten?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.