Kijk voor de gein eens naar wat reviews van de NZXT H1, het is niet echt een cube case maar wel weer eens wat anders en er past zelfs een 2080ti strix trio in dus een 2070s of 5700xt moet ook makkelijk lukken. (voeding en cpu koeling zijn inbegrepen en de kast is niet los verkrijgbaar dus wel iets om rekening mee te houden mocht je voor die optie gaan)
De Enthoo evolv shift is ook iets waar je naar zou kunnen kijken als die nog niet kent, zelfde soort kast als de H1 maar heel anders qua uiterlijk en er zijn 2 verschillende versies beschikbaar mocht je over waterkoeling na gaan denken.
Beetje duur maar de lian li Q37, prima airflow voor al je componenten maar is eigenlijk gericht op waterkoeling dus tenzij je daarmee aan de slag gaat heb je straks een kast die behoorlijk wat ruimte inneemt terwijl dat niet nodig is.
Silverstone sugo series zijn ook cube cases maar hierbij zit de psu recht boven de cpu waardoor die een deel van de warmte van je cpu overneemt wat voor mij geen fijn idee is.
Bitfenix phenom itx is ook een cube case, geen ervaring mee maar als ik naar de foto's kijk zit je met een node 304 beter qua airflow omdat er geen perforatie in het zijpaneel naast je videokaart zit en dit best dicht op elkaar zit.
Dan zijn er nog de "gewone" cases:
nzxt h210
nzxt manta
phanteks enthoo evolv
Misschien deels persoonlijke voorkeur maar ze hebben allemaal genoeg airflow voor wat je in gedachten hebt en het zijn fijne cases om in te bouwen.
De minder fijne cases om in te bouwen zijn kasten zoals de DAN Cases A4, Louqe Ghost S1 of de Node 202. (met bouwen bedoel ik meer parts uitzoeken die passen want deze kastjes zijn erg klein)
En als laatste suggestie kan je de Ncase M1 nog even checken. Krijgt ook veel goeie reviews en is ook erg klein.