-
[ Voor 99% gewijzigd door anon054630 op 10-03-2021 21:27 ]
[ Voor 99% gewijzigd door anon054630 op 10-03-2021 21:27 ]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Mij lijkt dat eerder gewoon een vraag van: hee, u heeft x besteld maar dat is nu niet meer leverbaar. Als die man dan zegt: dat heb ik helemaal niet besteld, dan krijg je wel een gesprek denk ik....Het bedrog van de vrouw kwam aan het licht toen ze via bol.com een zwangerschapsartikel had besteld. De 70-jarige man kreeg plots telefoon van bol.com met een vraag over de bestelling.
sig
[ Voor 30% gewijzigd door garriej op 02-03-2020 16:07 ]
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
[ Voor 16% gewijzigd door Rukapul op 02-03-2020 16:07 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Timmeaho op 02-03-2020 16:15 ]
Ze hébben die informatie nou eenmaal wel, privacy zoals bedoeld in de AVG wordt belangrijk op het moment dat Bol.com die informatie met een andere reden gaat gebruiken dan waar die informatie voor bedoeld is.Neuzelaar schreef op maandag 2 maart 2020 @ 15:58:
Om het nog niet te hebben over privacy... zou ik het appreciëren als Bol.com mij gaat bellen waarvoor ik al dat plakband, touw en potten vaseline voor ga gebruiken...?
Ben benieuwd of hier iemand meer kan over zeggen...
[ Voor 100% gewijzigd door anon054630 op 10-03-2021 21:27 ]
Dit doet me wel denken aan mijn bestelling van enkele maanden geleden bij NewPharma. Medicatie besteld, binnen gekregen en 5 dagen later kreeg ik nog een persoonlijk, niet-geautomatiseerd mailtje van de apothekeres van NewPharma, met van elk medicijn voorzorgsmaatregelen, doseringen, ... Ik had dit niet verwacht, maar ik neem aan dat dit verplicht zal zijn door de (Belgische) wet.Grannd schreef op maandag 2 maart 2020 @ 16:21:
[...]
Ze hébben die informatie nou eenmaal wel, privacy zoals bedoeld in de AVG wordt belangrijk op het moment dat Bol.com die informatie met een andere reden gaat gebruiken dan waar die informatie voor bedoeld is.
Als ze jou opbellen om wat tips te geven omtrent het gebruik van die spullen.. Ja, dat is een privacy-overtreding. Maar als één onderdeel uit je bestelling niet meer leverbaar is maar ze wel iets vergelijkbaars op voorraad hebben gebruiken ze je gegevens zodat ze zich aan hun deel van de overeenkomst kunnen houden.
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Je hele TS bestaat eigenlijk alleen maar uit aannames die toch wel vrij makkelijk 'te verklaren' zijn.Neuzelaar schreef op maandag 2 maart 2020 @ 15:58:
(Verder vind ik dat dergelijke thuishulpen niet zijn opgeleid om het geld te beheren van andere mensen, ook al gaat het 'slechts' om rekeningen te betalen, en moeten die mensen tegen zichzelf beschermd worden, maar dat is een andere discussie.)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq