Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een upgrade voor mijn huidige pc uit 2014. Mijn huidige setup is
- FX8350
- 16GB werkgeheugen
- SSD samsung 256
- Corsair 530Watt voeding
- RTX 2070 8gb (net nieuw)
Ik ben dus opzoek naar een upgrade van moederbord, processor, werkgeheugen en voeding. Tevens wil ik een nieuwe kast bouwen, omdat ik de oude niet meer zo mooi vind. (kan eventueel later gebeuren)
Wat is je budget?
rond de 500-600 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur.
Het systeem is voor thuis, het word voornamelijk gebruikt voor het editen van 4k filmpjes (hobby matig) en photoshop, en af en toe speel ik een spelletje als assetto corsa en kingdom comes. Deze games speel ik op een 1080P scherm. (geen behoefte aan 4k gaming)
Ik neem de videokaart mee aangezien de GTX 2070 voor mijn doeleinden prima is. (tenzij anders word aanbevolen) en de samsung SSD. Ik ga wel uiteindelijk nog uitbreiden met nas schijven, vanwege de grote videobestanden.
Ik heb al een idee wat ik wil hebben. Vooral het moederbord heb ik uitgekozen juist vanwege het aanwezig zijn van wifi, BT en eventueel latere upgrade naar M2 SSD. (als ik het goed schrijf) en ik heb nog een 5.1 auio set die ik graag wil blijven gebruiken.
de ryzen 5 3600 omdat ik niet ga upgraden. (twijfel nog of de ryzen 7 veel meerwaarde heeft omtrent 4k)
32GB werkgeheugen vanwege photshop en da Vinci.
Ik hoor graag of het allemaal met elkaar werkt? en of ik voor dit bedrag iets goed heb.
Ik zoek een upgrade voor mijn huidige pc uit 2014. Mijn huidige setup is
- FX8350
- 16GB werkgeheugen
- SSD samsung 256
- Corsair 530Watt voeding
- RTX 2070 8gb (net nieuw)
Ik ben dus opzoek naar een upgrade van moederbord, processor, werkgeheugen en voeding. Tevens wil ik een nieuwe kast bouwen, omdat ik de oude niet meer zo mooi vind. (kan eventueel later gebeuren)
Wat is je budget?
rond de 500-600 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur.
Het systeem is voor thuis, het word voornamelijk gebruikt voor het editen van 4k filmpjes (hobby matig) en photoshop, en af en toe speel ik een spelletje als assetto corsa en kingdom comes. Deze games speel ik op een 1080P scherm. (geen behoefte aan 4k gaming)
Ik neem de videokaart mee aangezien de GTX 2070 voor mijn doeleinden prima is. (tenzij anders word aanbevolen) en de samsung SSD. Ik ga wel uiteindelijk nog uitbreiden met nas schijven, vanwege de grote videobestanden.
Ik heb al een idee wat ik wil hebben. Vooral het moederbord heb ik uitgekozen juist vanwege het aanwezig zijn van wifi, BT en eventueel latere upgrade naar M2 SSD. (als ik het goed schrijf) en ik heb nog een 5.1 auio set die ik graag wil blijven gebruiken.
de ryzen 5 3600 omdat ik niet ga upgraden. (twijfel nog of de ryzen 7 veel meerwaarde heeft omtrent 4k)
32GB werkgeheugen vanwege photshop en da Vinci.
Ik hoor graag of het allemaal met elkaar werkt? en of ik voor dit bedrag iets goed heb.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 174,- | € 174,- |
1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 145,- | € 145,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Blauw | € 39,95 | € 39,95 |
1 | Ventilatoren | be quiet! Silent Wings 3 PWM, 120mm | € 19,13 | € 19,13 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K16G4D32AESB | € 170,01 | € 170,01 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 650 Full Modular | € 81,- | € 81,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 629,09 |
[ Voor 37% gewijzigd door redslow op 02-03-2020 15:54 ]